Що таке FAQ (Frequently Asked Questions)?

Що таке FAQ (Frequently Asked Questions)?

Дізнайтеся що таке FAQ ( Frequently Asked Questions), де вони зустрічаються та чому важливо їх мати на веб сторінці.

Що таке FAQ та чому важливо їх мати

FAQ, скорочено від англ. Frequently Asked Questions – це список поширених запитань і відповідей на певну тему. FAQ найчастіше читається як окремі літери, але в рідкісних випадках також вимовляється як “фейк”.

Часті запитання (FAQ) часто зустрічаються на веб-сайтах, в окремих статтях, електронних розсилках, презентаціях і друкованих маркетингових матеріалах, а також в інших засобах масової інформації.

Що таке Pinterest та як він працює?

Часто поширені запитання форматуються як файли довідки або гіпертекстові документи. Вони можуть бути сильно стилізовані з елементами графічного дизайну, меню, що розгортаються, і заголовками HTML, або ж організовані за допомогою простих пунктів. Найуспішніші поширені запитання-відповіді прості в навігації, балансують між докладністю та стислістю і є легкодоступними.

Що таке FAQ (Requently Asked Questions)? / Photo: https://elementor.com/blog/faq-page-best-examples/
Що таке FAQ (Requently Asked Questions)? / Photo: https://elementor.com/blog/faq-page-best-examples/

На деяких сайтах теми поширених запитань можуть бути дуже складними і вимагати організації за підтемами, як, наприклад, розділ “Довідка” на Amazon, розділений на кілька категорій. В інших випадках, наприклад, поширені запитання для розсилок електронною поштою або друкованих матеріалів, можуть бути набагато простішими, але все одно мають бути організовані таким чином, щоб передбачити поведінку користувачів.

З чого складається адреса електронної поштової скриньки?

Що таке FAQ в плані ефективності

Сторінки поширених запитань є ефективним інструментом для мінімізації повторюваних запитів клієнтів, які може отримувати компанія, а це означає, що представники служби підтримки можуть зосередити свою увагу на більш конкретних, персоналізованих випадках.

Вирішуючи, які питання включити в FAQ, важливо проаналізувати реальні дані з пошуку на сайті або взаємодії з клієнтами і подумати, яка інформація, швидше за все, залишиться незмінною з плином часу. В ідеалі, сторінки FAQ не повинні оновлюватися дуже часто.

Джерело: https://www.webopedia.com/

Подібні новини