Що таке Pinterest та як він працює?

Що таке Pinterest та як він працює?

Дізнайтеся що таке Pinterest, чим ця соціальна мережа є особливою та якою є стратегія розвитку свого акаунту в Pinterest.

Люди використовують Pinterest (pinterest.com, також доступний безкоштовний додаток Pinterest), щоб ділитися своїми ідеями, фотографіями, вподобаннями та інтересами (пінами).

Люди користуються Pinterest, заходячи туди і звідти, щоб поділитися чимось, але вони витрачають багато часу на “закріплення”, натискання і перегляд контенту.

Що таке OnlyFans та які причини його популярності

Оскільки сайт складається майже виключно із зображень, коли ви вперше потрапляєте на нього, ви можете відчути себе трохи розгубленими.

Що таке Pinterest та як він працює?

Pinterest – це соціальна мережа, яка дозволяє користувачам візуально ділитися і відкривати для себе нові інтереси, публікуючи (так зване “закріплюючи”) зображення або відео на своїх або чужих дошках (тобто колекції “шпильок”, зазвичай об’єднаних спільною темою) і переглядаючи те, що закріпили інші користувачі.

Ви можете створити обліковий запис, увійти в систему і вподобати дописи інших користувачів або створити свій власний.

Використовуючи візуальну орієнтацію, соціальна мережа дуже зосереджена на концепції стилю життя людини, дозволяючи вам ділитися своїми смаками та інтересами з іншими і відкриваючи для себе смаки та інтереси однодумців.

Нещодавно вони навіть додали до свого додатку функцію “Об’єктив Pinterest”. Об’єктив дозволяє знаходити ідеї, натхненні будь-яким об’єктом, на який ви наведете камеру Pinterest.

Що таке Patreon та як він працює?

Щоб скористатися “Об’єктивом” вам:

  • Відкрийте додаток Pinterest на своєму мобільному пристрої і торкніться
  • Торкніться камери в рядку пошуку
  • Натисніть, щоб збільшити масштаб, або натисніть на певний об’єкт, щоб сфокусувати камеру
  • Натисніть кнопку, щоб зробити знімок або вибрати фотографію з вашої камери
  • Досліджуйте та знаходьте нові ідеї

Об’єктив – це чудова додаткова функція в додатку Pinterest.

Мета Pinterest – “об’єднати всіх людей у світі за допомогою речей, які вони вважають цікавими”.

Користувачі можуть завантажувати зображення зі свого комп’ютера або закріплювати знайдені в Інтернеті речі за допомогою закладки Pinterest.
поради для малого бізнесу в соціальних мережах

Як і інші соціальні мережі

Як і в більшості інших соціальних мереж, у Pinterest користувачі можуть виконувати стандартні функції соціальних мереж.

Наприклад, стежити за своїми друзями, ставити лайки та коментувати дошки інших користувачів, повторно закріплювати контент на своїх дошках, ділитися чужими матеріалами у Facebook і Twitter або електронною поштою, здійснювати пошук і навіть вбудовувати окремі піни на свій веб-сайт або блог.

Що таке Bluesky, чи стане він конкурентом Twitter (X)?

У 2013 році Pinterest пережив неймовірне зростання. Вперше в історії він перевершив електронну пошту як засіб обміну контентом і випередив Facebook, про що багато хто навіть не думав, що це можливо.

У 2020 році Pinterest повідомив, що має понад 320 мільйонів щомісячних активних користувачів по всьому світу. Станом на сьогодні, за демографічними даними, понад 40% користувачів Pinterest – чоловіки, і це третя за величиною соціальна мережа в Інтернеті.

Що таке Pinterest та як він працює? / Photo: https://mediumwell.com/pros-cons-pinterest/
Що таке Pinterest та як він працює? / Photo: https://mediumwell.com/pros-cons-pinterest/

Не лише кулінарія та декор

Спочатку Pinterest, здається, починався з інтересу до домашнього мистецтва, такого як кулінарія, декорування, мода, садівництво та інші теми, що цікавлять жінок. Але з часом він урізноманітнив свою користувацьку базу, охопивши всі статеві та вікові групи.

Ви зможете знайти зображення практично з будь-якої категорії, яку тільки зможете собі уявити.

Для чого використовується Pinterest?

Цікаво, що Pinterest зараз є найбільш швидкозростаючою медіа-платформою для обміну онлайн-контентом, згідно з новим звітом сервісу розповсюдження онлайн-контенту ShareThis.

У звіті проаналізовано мільйони (сьогодні, швидше за все, більше мільярда) щомісячних публікацій, зроблених через ShareThis у третьому кварталі 2013 року на більш ніж 120 каналах соціальних мереж і двох мільйонах веб-сайтів.

І виявив, що обмін контентом на Pinterest підскочив на 19,2% в останньому кварталі 2013 року, а обмін на LinkedIn зріс на 15,1%. У Facebook обмін контентом зріс на 14,7%, а в Twitter – на 7,6%. (див. інфографіку нижче).
Подивіться за межі очевидного

Нові дані нагадують про те, що компаніям слід виходити за межі очевидних каналів соціальних мереж при управлінні своїм охопленням у соціальних мережах.

Говорить генеральний директор ShareThis Курт Абрахамсон (Kurt Abrahamson) у своєму релізі: “Чим більше рекламодавці розуміють, як споживачі використовують усі соціальні канали – окрім Facebook та Twitter – тим ефективніше вони можуть використовувати соціальні медіа для розширення та покращення реклами та кампаній”.

Компанії та інтернет-магазини можуть скористатися цим сплеском для просування своїх товарів і послуг та розширення клієнтської бази в рамках своєї маркетингової програми.

Багато компаній отримують стабільні прибутки вже кілька місяців поспіль. Pinterest, візуальне середовище, дає компаніям можливість створювати графіку для залучення споживачів.

Барвиста інфографіка та візуальні матеріали, що рекламують акції, нові продукти тощо, можуть сприяти якісним продажам і збільшенню трафіку на вашій веб-сторінці.

Закріплення фотографій співробітників також може допомогти клієнтам ідентифікувати себе з людьми, які працюють у компанії, наблизити обличчя до імені та надати більше інформації, яку потенційні клієнти або клієнти хотіли б знати.

Що таке Pinterest та як він працює?

Створюйте дискусії

Власники малого бізнесу також можуть сприяти створенню дискусій про свої бренди в Інтернеті, додаючи кнопки “поділитися” на кожну сторінку своїх веб-сайтів. Ці цифрові іконки дозволяють відвідувачам сайту натиснути на них і поділитися контентом на певній дошці Pinterest, що покращує користувацький досвід вашого сайту.

Сьогодні Pinterest, як і інші соціальні мережі, може допомогти підвищити впізнаваність бренду і, можливо, сприяти залученню потенційних клієнтів на сайт, але ми все ще вважаємо, що для більшості компаній пошукові системи можуть забезпечити кращу рентабельність інвестицій і пряму конвертацію відвідувачів у клієнтів.

Змусьте Pinterest працювати на ваш бізнес

Ми дізналися що таке Pinterest, але як його можна ефективно використовувати?

Якщо ви шукаєте кілька надійних методів просування бренду в Pinterest, то ви потрапили в потрібне місце. До 50% людей бачать товар, який рекламують на Pinterest, і здійснюють покупку!

Отже, для власників бізнесу навіть одне зображення на цій платформі соціальних мереж варте того, щоб інвестувати в нього свій час і зусилля. Давайте зануримося в ці стратегії!

  • Створіть бізнес-акаунт на Pinterest

Перш за все, вам потрібно створити бізнес-акаунт на Pinterest. Потім переконайтеся, що ваш профіль оптимізовано так, щоб він відображав тон голосу та естетику вашого бренду.

Порада: Переконайтеся, що ваша біографія наповнена великою кількістю релевантних ключових слів і відображає стиль вашої компанії.

  • Брендування акаунта

З домашньої стрічки додайте до свого профілю обкладинку дошки. Це чудовий спосіб зробити ваш акаунт у Pinterest більш згуртованим з вашим брендом.

Вам також потрібно вибрати зручні для пошуку назви дощок. Створіть дошку і спробуйте створити короткі і влучні терміни, які люди часто шукають.

Потім ви можете скористатися розділом опису дошки, щоб вставити більше інформації, ключових слів і хештегів.

Порада: Ці хештеги є клікабельними і фантастично допомагають отримати краще уявлення про те, які продукти або послуги шукає ваш цільовий ринок на Pinterest.

Ви можете використовувати цю інформацію для вдосконалення своєї маркетингової стратегії з часом, щоб вона ставала все більш і більш цілеспрямованою на довгі роки.

  • Оптимізуйте зображення на своєму сайті

Ви повинні зробити так, щоб відвідувачам вашого сайту було якомога простіше зберігати зображення з ваших веб-сторінок на своїх дошках Pinterest.

Чим простіше це зробити, тим більше ви можете розраховувати на те, що люди, які відвідають ваш сайт, захочуть поділитися зображенням з вашої домашньої сторінки або веб-сайту.

Що таке Pinterest та як він працює? / Photo: https://www.stateofdigital.com/what-is-pinterest-and-why-should-marketers-care/
Що таке Pinterest та як він працює? / Photo: https://www.stateofdigital.com/what-is-pinterest-and-why-should-marketers-care/

Ви можете зробити це, встановивши кнопку “Зберегти”, яка дозволить користувачам зберігати зображення (після входу в систему) у свій обліковий запис Pinterest лише кількома простими клацаннями миші.

  • Розширені піни (rich pins)

Наразі існує 3 різних типи.

  • Product Rich Pins – включають в себе ціни, наявність та інформацію про продукт.
  • Насичені рецептами – додають назву рецепта, розмір порції, час приготування, список інгредієнтів та інструкції.
  • Article Rich Pins – включають назву, опис і автора публікації в блозі або статті.

Використовуйте розширені буфери. Вони відображають інформацію про ціни, що робить їх ідеальними, якщо ви керуєте магазином електронної комерції. Або, якщо ви ведете блог, “піни статей” – це ідеальний варіант для залучення трафіку. Якщо ви кулінарний блогер, вони будуть містити рецепт та інструкції.

Головна порада: Використовуйте вертикальні зображення і масштабуйте їх, щоб вони мали ширину 600 пікселів і співвідношення сторін 2:3 або 1:3,5.

Зручний хак: Якщо вам важко створювати зображення, які підходять для Pinterest, використовуйте Canva. Це безкоштовний ресурс, що пропонує безліч готових шаблонів, які є чудовими для маркетологів Pinterest.

Якщо ви хочете зробити ще один крок вперед, ви можете синхронізувати свій інтернет-магазин зі своїм акаунтом у Pinterest.

Таким чином, коли користувачі збережуть ваш пін, вони зможуть “Додати в кошик” і оплатити ваші товари, навіть не виходячи з Pinterest – наскільки це круто?!

  • Подати заявку на отримання розширених позначок

Ви можете використовувати розширені піни, тільки якщо у вас є перевірений сайт. Процес валідації не відбувається автоматично. Замість цього вам потрібно подати заявку, зробивши наступне:

  • Додайте код Pinterest на свій сайт. Для цього ви можете скористатися плагіном Yoast SEO; цей додаток дозволяє додавати мета-тег Pinterest, а також копіювати і вставляти необхідний код з Pinterest.
  • Зробивши це, ви дозволите Pinterest перевірити легітимність вашого сайту.
  • Підтвердіть свій сайт у Pinterest. Для цього перейдіть до інструменту перевірки Pinterest. Це не тільки дасть вам попередній перегляд вашого піна, але й можливість подати заявку на отримання багатих пінів. Якщо заявка буде успішною, ви отримаєте лист від Pinterest з повідомленням про те, що ваші розширені шпильки увімкнені.

Зверніть увагу: це може зайняти до тижня, тому не хвилюйтеся, якщо ви не отримаєте листа одразу. Це досить простий процес, і він вартий того, щоб його виконати. Ви неодмінно збільшите залученість, коли почнете використовувати розширені піни.

  • Залишайтеся активними

Тепер, коли ви все налаштували і запустили, вам потрібно залишатися активними на Pinterest. Ви повинні постійно додавати контент до свого профілю та оцінювати, що шукають користувачі.

Таким чином ви зможете надати найкращий контент для своєї аудиторії.

Головна порада: Щоб ваш бренд запам’ятовувався, намагайтеся закріплювати його щонайменше п’ять разів на день. Ви можете зробити це простіше, використовуючи додаток для планування, наприклад, Buffer, щоб планувати, що і коли ви хочете закріпити.

Зручний хак: Ви хочете розподілити свою активність. Не варто публікувати десять пінів за один раз. Коли ви розподіляєте свій контент протягом дня, ви з більшою ймовірністю взаємодієте зі своєю аудиторією.

Під “активністю” в Pinterest ми також маємо на увазі, що ви повинні постійно аналізувати ефективність своїх поточних стратегій. Використовуйте аналітику Pinterest, щоб побачити, які ваші найпопулярніші піни.

Так ви знатимете, який контент варто тиражувати.

Інші речі, які ви можете робити в Pinterest

Є ще кілька речей, які ви можете зробити, щоб максимізувати свої зусилля:

  • Розподіліть свої дошки за категоріями: Коли ви це зробите, користувачам Pinterest буде легше знаходити ваші піни. Це не тільки підвищує рівень залученості, але й може навіть призвести до появи кількох лояльних підписників.
  • Знайдіть популярні групові дошки. Ви можете використовувати такі ресурси, як PinGroupie, щоб знайти ці дошки і зробити свій внесок у ці спільноти. Це фантастичний спосіб розповісти про свій бренд.
  • Додайте свій логотип внизу всіх зображень. Це допоможе підвищити впізнаваність бренду.

Всі ці ідеї допоможуть покращити ваш брендинг на Pinterest.

Ми сподіваємося, що ці поради з маркетингу бренду в Pinterest допоможуть вам підвищити конверсію!

Джерело: https://www.infront.com/

Подібні новини