Дізнайтеся що таке корпоративна пошта, навіщо вона потрібна й чим відрізняэться від приватної, а також які її основні переваги для бізнесу.
Сьогодні важко знайти людей, які не знають, що таке електронна пошта, принаймні в країнах, які використовують повсякденні технології.
Для багатьох електронний лист – це застарілий цифровий інструмент, яким користується незначна частина населення. Однак реальність інша.
Хоча це правда, що це одна з найстаріших цифрових систем в Інтернеті, електронна пошта все ще корисна і необхідна для виконання багатьох дій. Від підписки на блог, який вам подобається, до купівлі будь-якого товару в Інтернеті, якщо у вас немає електронної пошти, жодна з цих дій неможлива.
У будь-якому випадку, електронна пошта все ще залишається корисним ресурсом. І якщо ви все ще не знаєте про нього або не зовсім розумієте, чим він корисний, ми запрошуємо вас дізнатися про це в цій статті.
Електронна пошта це… Що таке e-mail: все, що вам треба знати
Що таке електронна пошта?
Електронна пошта, також відома як e-mail – це цифрова послуга, яка дозволяє обмінюватися повідомленнями між різними користувачами. Цей процес відбувається завдяки з’єднанню між різними серверами, які працюють як відправники та отримувачі повідомлень.
Якщо провести аналогію з традиційною поштою, то серверами будуть поштові скриньки. Власне, так називаються різні розділи вашої поштової скриньки: вхідні, відправлені, видалені тощо.
Коли ви створюєте обліковий запис електронної пошти, він обов’язково повинен бути захищений вашим ім’ям користувача та паролем. Унікальне ім’я користувача та пароль, бажано надійний, з алфавітно-цифровими символами, великими літерами та спеціальними символами.
В чому різниця між модемом і роутером?
В електронних адресах використовується символ @, щоб відокремити ім’я користувача від сервера, на якому розміщена адреса електронної пошти.
За допомогою цієї системи можна надсилати текстові повідомлення, а також мультимедійні файли, такі як зображення, відео, аудіо, стиснуті файли тощо.
Але що таке корпоративна пошта – надзвичайно корисний ресурс, який широко використовується, особливо в бізнес-секторі.
Що таке спам? Історія і види спаму
Як створити корпоративну електронну пошту?
Якщо ваш бізнес присутній в Інтернеті, важливо мати власну електронну адресу. Це створює серйозний, професійний та надійний імідж у потенційного клієнта. Крім того, якщо ви використовуєте особисту електронну адресу як інструмент комунікації вашої компанії, ваша поштова скринька буде заповнена лише спамом.
Різниця між особистою та що таке корпоративна пошта полягає в імені користувача. Зазвичай це ім’я особи або відділу, який вона представляє, з додаванням @ та назви компанії.
Хоча ви можете створити безкоштовну адресу електронної пошти для своєї компанії, наприклад, xxx@gmail.com, електронні листи, в яких міститься назва компанії, виглядають більш професійно.
(Варто зазначити, що в Gmail є опція для платних корпоративних листів).
Щоб відобразити назву компанії таким чином, вам доведеться найняти платні веб-сервіси. Хоча іноді послуги електронної пошти вже включені в контракт на хостинг для веб-сайту вашої компанії.
Як я вже згадував раніше, це можна зробити за допомогою Gmail, оскільки він пропонує сервіс для створення корпоративних електронних листів, який має багато переваг. Або ж ви можете скористатися послугами інших провайдерів, яких ви знайдете у власному хостингу для вашої компанії.
У цьому сенсі важливими елементами для створення корпоративної електронної пошти, яка дозволяє розміщувати кілька облікових записів електронної пошти, є наступні:
- Хостинг: В Інтернеті ви знайдете різні варіанти, що пропонуються за різними цінами та з різними функціональними можливостями. Дізнайтеся, який з них є найкращою альтернативою для вашої компанії.
- Домен: Для створення корпоративного облікового запису електронної пошти вам знадобиться власний домен, що містить назву вашої компанії.
За допомогою цих елементів ви можете створити одну або кілька цифрових електронних скриньок для своєї компанії. Як це зробити крок за кроком, залежатиме від хостингу, з яким ви уклали контракт, і від того, як ви налаштували цю процедуру.
Це справді дуже вигідна інвестиція, оскільки доведено, що вона забезпечує безпеку та впевненість клієнта.
Переваги електронної корпоративної пошти для бізнесу
Окрім професіоналізму, який передає корпоративна електронна пошта, є багато переваг цього цифрового інструменту як для користувача, так і для внутрішнього функціонування компанії.
Нижче ми розповімо вам про всі переваги персоналізованих електронних листів для компаній як у внутрішніх процесах, так і в іміджі, який проектує компанія.
Як ми вже говорили на початку, корпоративний емейл передає серйозність і впевненість, тому він є важливою зброєю для вашої бізнес-стратегії.
Він покращує імідж бренду
Наявність електронної пошти компанії, яка визначає офіційний канал, через який користувачі можуть спілкуватися з нею, значно підвищить імідж вашого бренду.
Це свідчить про те, що ви – серйозна компанія, яка не шкодує часу та ресурсів, щоб інвестувати в корпоративну електронну пошту. Це свідчить про професіоналізм – те, що є важливим для користувача, коли він довіряє певному бізнесу.
Це вдосконалює управління
Корпоративна електронна пошта дозволяє ефективно керувати повідомленнями, а також додавати нові акаунти для всіх співробітників компанії. Ви можете створювати групи та робочі списки, які дозволять внутрішній комунікації компанії протікати легко та швидко.
Корпоративна електронна пошта дозволяє реалізовувати високоефективні маркетингові стратегії, такі як email-маркетингові кампанії, за допомогою яких можна надсилати інформацію всьому списку ваших клієнтів.
Контроль комунікації
Корпоративні поштові скриньки дозволяють діагностувати та контролювати відправлення та отримання всіх повідомлень. Це важливо для того, щоб знати, які повідомлення були отримані, чи були вони відкриті, які були відхилені або ті, що не дійшли до одержувача.
Це важлива інформація для будь-якої компанії, корпоративна комунікація якої здійснюється за допомогою електронної пошти.
Безпека
Порівняно з безкоштовними або особистими акаунтами, корпоративні поштові скриньки мають вищий рівень безпеки. Ви захищаєте не лише особисті дані та файли вашої компанії, але й ваших клієнтів, що впливає на довіру до вашого бізнесу.
Для цього в них передбачені надзвичайні заходи безпеки, такі як брандмауери, антивіруси та вдосконалені системи захисту від спаму.
Висновок – що таке корпоративна пошта
Як бачите, електронна пошта далеко не застарілий цифровий інструмент, а зовсім навпаки. Як в особистих акаунтах, так і в корпоративному листуванні, використання електронної пошти й надалі залишатиметься важливим інструментом цифрової комунікації.
І хоча соціальні мережі також є дуже важливим каналом комунікації між споживачами та різними бізнесами, корпоративна електронна пошта є основним ресурсом для більш формальних комунікаційних процесів.
Джерело: https://www.innovadeluxe.co.uk/