Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що стандартна версія SU7 буде продаватися в країні за 215 900 юанів ($30 408) – ціна, яку він визнав, означатиме, що компанія продає кожен автомобіль собі у збиток.
Китайська компанія-виробник смартфонів Xiaomi заявила, що продаватиме свій перший автомобіль набагато дешевше, ніж Model 3 від Tesla, оскільки цінові війни розпалюються на китайському ринку електромобілів, де панує жорстка конкуренція.
Яка ціна електромобіля XIAOMI SU7
Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що стандартна версія SU7 буде продаватися в країні за 215 900 юанів ($30 408) – ціна, яку він визнав, означатиме, що компанія продає кожен автомобіль у збиток.
Модель 3 Tesla стартує в Китаї від 245 900 юанів.
Лей стверджує, що стандартна версія SU7 перевершує Model 3 за більш ніж 90% своїх характеристик, за винятком двох аспектів, за якими, за його словами, Xiaomi може знадобитися щонайменше три-п’ять років, щоб наздогнати Tesla. Він також сказав, що мінімальний запас ходу SU7 становить 700 кілометрів проти 606 кілометрів у Model 3. Компанія заявила, що кількість замовлень перевищила 50 000 автомобілів за 27 хвилин з моменту початку продажів.
Реактивний ранець: історія та майбутнє
За словами Лея, поставки мають розпочатися до кінця квітня. Лей також заявив, що автомобільний завод Xiaomi, на якому всі “ключові” етапи повністю автоматизовані, може виробляти SU7 кожні 76 секунд. Не відразу було зрозуміло, чи працює завод на повну потужність.
Раніше цього тижня генеральний директор Xiaomi заявив у соціальних мережах, що SU7 буде найкращим седаном “вартістю менше 500 000 юанів” ($69 328).
Автомобіль виходить на ринок Китаю з жорсткою конкуренцією, де компанії випускають безліч нових моделей і знижують ціни, щоб вижити. Китайський телекомунікаційний гігант Huawei співпрацює з традиційними автовиробниками, зокрема, запустивши бренд Aito, чиї автомобілі часто виставляються в салонах смартфонів Huawei.
Model 3 Tesla є найбільш продаваним новим енергетичним седаном у Китаї, який має запас ходу щонайменше 600 кілометрів (372 милі) і коштує менше 500 000 юанів, згідно з даними галузевого веб-сайту Autohome.
Що матиме електромобіль?
У четвер Лей продемонстрував низку аксесуарів, таких як автомобільний холодильник, спеціальна шторка для переднього скла та тримач для смартфона, деякі з яких можна отримати безкоштовно при покупці автомобіля до кінця квітня, а інші – за окрему ціну.
За словами Лея, SU7 підтримує Apple Car Play і може інтегруватися з iPad. Він також розповів про технологію допомоги водієві на дорогах і в містах, яка буде повністю доступна в Китаї в серпні.
Автопілот Tesla для допомоги водієві на шосе вже доступний в Китаї, але “Повне самостійне водіння” компанії для міських вулиць ще не випущено в країні.
Незважаючи на заяву Xiaomi про бажання конкурувати з Porsche на автомобільній виставці в грудні, Лей визнав, що SU7 має пройти ще довгий шлях, перш ніж зможе конкурувати на цьому більш преміальному рівні. Він оголосив, що версія SU7 “Max”, спрямована на конкуренцію з Porsche Taycan, буде продаватися за 299 900 юанів.
Екосистема пристроїв
SU7 є частиною нещодавно запущеної стратегії Xiaomi “Людина x Автомобіль x Дім”, яка має на меті побудувати екосистему пристроїв, підключених до нової операційної системи HyperOS. Більшість доходів компанії приносять телефони, трохи менше 30% – побутова техніка та інші споживчі товари.
Хоча Xiaomi, як правило, відома своїми більш доступними продуктами, її президент Лу Вейбін (Lu Weibing) заявив на початку цього року в інтерв’ю CNBC, що компанія реалізує стратегію преміалізації з 2020 року – і що в цьому ціновому сегменті є близько 20 мільйонів користувачів, які могли б придбати SU7.
Лу сказав CNBC, що SU7 спочатку буде продаватися споживачам у Китаї, і що для будь-якого запуску за кордоном знадобиться щонайменше два-три роки.
Компанія продемонструвала автомобіль на Всесвітньому мобільному конгресі в Барселоні наприкінці лютого, після того, як наприкінці грудня в Пекіні було представлено його зовнішній вигляд і технічні характеристики.
Джерело: https://www.cnbc.com/