Які найпопулярніші соціальні мережі світу, де людство тратить свій дорогоцінний час? Ми відібрали рейтинг топ-21 соціальних мереж, а також зробили огляд найпопулярніших на 2019 рік соцмереж в Україні. Новітні технології вже давно вклинилися у відносини людей. Сподіваємося, наш гід допоможе вам знайти нові обличчя своєї віртуальної соціалізації. І, водночас, пам’ятайте, що існує реальний світ і фізичні родичі та друзі. Поїхали…
Нижче зібрана інформація, яка може зацікавити як простого користувача, так і маркетолога, який думає де просувати свій бізнес. Ось, топ-21 – найпопулярніші соціальні мережі в 2018 та 2019 році (інші тенденції новітніх технологій 2019 року). Можливо, в деяких з них, вам було б цікаво стати українцем-першопроходцем. Адже ніхто не знає, яка з соціальних мереж вийде на перші місця в найближчому майбутньому. Деякі з них будуть вам знайомі, інші можуть здатися новими для вас. А в самому кінці – рейтинг найпопулярніших соціальних мереж України.
Дізнайтеся що таке соціальні мережі?
Найпопулярніші соціальні мережі. Рейтинг 2019 року
1. Facebook – 2.2 млрд. активних користувачів в місяць
Facebook є найбільшим сайтом соціальних медіа, яким щомісяця користуються більше двох мільярдів людей. Це майже третина населення світу. Існує більше 65 мільйонів компаній, які використовують сторінки Facebook, і більше шести мільйонів рекламодавців активно рекламують свій бізнес у Facebook, що робить його досить привабливим.
Почати роботу в Facebook легко, оскільки майже всі форми змісту чудово працюють на Facebook – тексти, зображення, відео, прямі трансляції та історії. Але зауважте, що алгоритм Facebook сам визначає пріоритет вмісту, й віддає перевагу контенту, який викликає розмови та значущі взаємодії між людьми, особливо з родиною та друзями. Тому мати 5000 фолловерів своєї сторінки зовсім не означає, що хоча б мала їх частина зможе побачити ваш будь-який пост. Контент та емоційна реакція людей на нього мають значення.
Крім того, не забудьте оптимізувати вміст для мобільних пристроїв. 94% користувачів Facebook отримують доступ до найпопулярнішої соціальної мережі через мобільний додаток. Нещодавно Facebook, навіть, отримав свою криптовалюту – Libra.
2. YouTube – 1.9 млрд. активних користувачів в місяць
YouTube – платформа для обміну відео, де користувачі щодня переглядають мільярд годин відео. Щоб розпочати роботу, можна створити свій канал YouTube, куди можна завантажувати відео для своїх абонентів, щоб переглядати, лайкати, коментувати та ділитися.
Крім того, що є другим за величиною сайтом соціальних медіа, YouTube (що належить Google) також часто відомий як друга за величиною пошукова система після Google.
3. WhatsApp – 1.5 млрд. активних користувачів в місяць
WhatsApp – програма для обміну повідомленнями, яка використовується людьми в більш ніж 180 країнах. Спочатку WhatsApp використовувалася тільки для спілкування зі своєю родиною та друзями. Поступово люди почали спілкуватися у справах бізнесу через WhatsApp.
WhatsApp розробляє свою бізнес-платформу, щоб дозволити підприємствам мати бізнес-профіль, забезпечувати підтримку клієнтів та обмінюватися новинами з клієнтами.
4. Messenger – 1.3 млрд. активних користувачів в місяць
Messenger використовувався як функція обміну повідомленнями в Facebook, і з 2011 року Facebook зробив Messenger самостійним і дуже розширив його можливості. Компанії тепер можуть рекламувати, створювати чат-боти, надсилати інформаційні бюлетені та багато іншого на Messenger. Ці можливості надають компаніям безліч нових способів залучення та спілкування зі своїми клієнтами.
5. WeChat – 1.06 млрд. активних користувачів в місяць
WeChat виріс від додатку для обміну повідомленнями, як такі найпопулярніші соціальні мережі як WhatsApp і Messenger, до платформи все-в-одному. Окрім обміну повідомленнями та викликів, користувачі тепер можуть використовувати WeChat, щоб робити покупки в Інтернеті та здійснювати оплату в автономному режимі, переказувати гроші, робити замовлення, бронювати таксі та багато іншого.
Ця соціальна мережа найбільше популярна в Китаї та деяких частинах Азії. Якщо ви займаєтеся бізнесом у тих областях (де заборонені соціальні медіа-платформи, такі як Facebook), WeChat може стати гарною альтернативою.
6. Instagram – 1 млрд. активних користувачів в місяць
Ви, мабуть, очікували бачити Instagram в рейтингу найпопулярніших соціальних мереж вище? Ну, ще не вечір. Популярність його постійно росте.
Instagram – програма для обміну фото та відео в соціальних мережах. Вона дозволяє обмінюватися широким діапазоном вмісту, наприклад фотографіями, відео, історіями та відео в реальному часі. Він також нещодавно запустив IGTV для відео з більш довгою формою.
Як бренд, ви можете мати бізнес-профіль Instagram, який надасть вам аналітику вашого профілю та повідомлень, а також можливість планувати дописи в Instagram, використовуючи інструменти третіх сторін.
Як отримати галочку в інстаграмі: статус підтвердженого користувача
7. QQ – 861 млн. активних користувачів в місяць
QQ – це платформа для обміну миттєвими повідомленнями, яка надзвичайно популярна серед молодих китайців. (Вона використовується в 80 країнах, а також доступна на багатьох інших мовах.) Крім функцій обміну миттєвими повідомленнями, вона також дозволяє користувачам прикрашати свої аватари, дивитися фільми, грати в онлайн-ігри, робити покупки в Інтернеті, вести блог і здійснювати оплату.
8. Tumblr – 642 млн. унікальних відвідувачів в місяць
Tumblr – це сайт мікроблогів і соціальних мереж для обміну текстами, фотографіями, посиланнями, відео, аудіофайлами тощо. Люди поділяють широкий діапазон речей на Tumblr від фото кішок до мистецтва та моди.
На перший погляд, блог Tumblr може виглядати так само, як і будь-який інший веб-сайт. Так багато блогів, які ви зустрічаєте в мережі, можуть використовувати Tumblr!
9. Qzone – 632 млн. активних користувачів в місяць
Qzone – ще одна популярна соціальна мережа, що базується в Китаї, де користувачі можуть завантажувати мультимедіа, писати блоги, грати в ігри та прикрашати свої віртуальні простори.
Qzone більш популярний серед підлітків (в той час як WeChat більш популярний серед дорослих). Але зростання мобільних платформ, як WeChat, викликало зниження популярності ПК платформ, таких як Qzone.
10. Tik Tok – 500 млн. активних користувачів в місяць
Tik Tok (також відома як Douyin в Китаї) – це зростаюча соціальна мережа музичного відео. Самий скачуваний у світі додаток у першій чверті 2018 року, перевершивши Facebook, Instagram та інші програми соціальних медіа.
Платформа схожа на Instagram для коротких музичних відео (хоча це більше, ніж тільки це). Користувачі можуть записувати відео до 60 секунд, редагувати їх, додавати музику та спеціальні ефекти.
Хоча вона є найбільш популярною в Азії, її популярність може поширитися на захід.
Заборона Тік Ток в Україні та світі: як це відбувається
11. Sina Weibo – 392 млн. активних користувачів в місяць
Sina Weibo часто називають Twitter для китайських користувачів (оскільки Twitter заборонений у Китаї). Вона має функції, схожі на Twitter – 140-символьний мікроблог, завантаження фотографій і відео, коментування.
12. Twitter – 335 млн. активних користувачів в місяць
Twitter – сайт соціальних медіа для новин, розваг, спорту, політики та багато іншого. Те, що робить Twitter інакшим від більшості інших веб-сайтів соціальних медіа, полягає в тому, що він наголошує на інформації в реальному часі – те, що відбувається зараз.
Ще однією унікальною особливістю Twitter є те, що він дозволяє лише 280 символів у твітті (140 для японських, корейських та китайських), на відміну від більшості соціальних медіа-сайтів, які мають набагато більшу кількість.
Twitter також часто використовується як канал обслуговування клієнтів. За словами рекламодавців у Twitter, більше ніж на 80% запитів на обслуговування соціальних клієнтів відбуваються в Twitter.
13. Reddit – 330 млн. активних користувачів в місяць
Reddit, також відомий як головна сторінка Інтернету, є платформою, на якій користувачі можуть надсилати запитання, посилання та зображення, обговорювати їх і проголосувати за них.
Існують субредіти (тобто спеціальні форуми) для обговорення майже всього, що існує під сонцем.
14. Baidu Tieba – 300 млн. активних користувачів в місяць
Baidu Tieba – це китайський онлайн-форум, створений Baidu, найбільшою китайською пошуковою системою у світі. Baidu Tieba схоже на Reddit, де користувачі можуть створювати форумне обговорення з будь-якої теми і взаємодіяти один з одним.
15. LinkedIn – 294 млн. активних користувачів в місяць
LinkedIn тепер більше, ніж просто резюме і сайт пошуку роботи. Вона перетворилася на професійний сайт соціальних медіа, де експерти обмінюються вмістом і створюють свій особистий бренд. Він також став місцем для бізнесу, щоб встановити своє лідерство і авторитет у своїй індустрії та залучити талантів до своєї компанії.
16. Viber – 260 млн. активних користувачів в місяць
На перший погляд, Viber дуже схожий на основні програми для соціальних повідомлень, такі як WhatsApp і Messenger. Це дозволяє користувачам надсилати повідомлення та мультимедійні файли, дзвонити, обмінюватися наклейками та GIF-файлами тощо.
Тим не менш, Viber представляє набагато більше можливостей для бізнесу. Як бізнес ви можете купувати оголошення, рекламувати свій бренд через наклейки, залучати вашу спільноту, відображати свою продукцію в розділі покупок і надавати послуги клієнтам.
17. Snapchat – 255 млн. активних користувачів в місяць
Snapchat – це програма для соціальних медіа, яка фокусується на обміну фотографіями та короткими відео (як відомо як знімки) між друзями. Це зробило популярний формат Stories, який з часом поширився на інших соціальних мережах, таких як Instagram. Але зростання Instagram Stories, здавалося, стримало зростання Snapchat і зацікавленість маркетологів у використанні Snapchat для своїх брендів в цілому.
18. Pinterest – 250 млн. активних користувачів в місяць
Pinterest – це місце, куди люди йдуть, щоб відкривати нові речі і бути натхненними, на відміну від більшості соціальних медіа-сайтів, на яких основна увага приділяється залученню. За даними Pinterest, 78 відсотків користувачів вважають, що вміст у Pinterest від брендів є корисним (набагато вищі показники зацікавлення, ніж на інших сайтах).
Оскільки користувачі Pinterest хочуть бути натхненими, щоб спробувати або купити нові речі, наявність вас на сайті Pinterest може допомогти розкрити ваш бренд.
19. Line – 203 млн. активних користувачів в місяць
Line – це багатоцільовий додаток соціального обміну повідомленнями, що дозволяє користувачам надсилати повідомлення, обмінюватися наклейками, грати в ігри, здійснювати платежі, замовляти таксі та робити покупки онлайн. Це найпопулярніший додаток для обміну повідомленнями в Японії, а також популярний в інших регіонах Азії.
20. Telegram – 200 млн. активних користувачів в місяць
Telegram подібний до більшості програм соціальних повідомлень і часто відомий як безпечна програма для обміну повідомленнями.
ЯК ЗРОБИТИ СТІКЕРИ В ТЕЛЕГРАМ?
Є кілька способів, якими бренди можуть скористатися Telegram, окрім надсилання повідомлень клієнтам напряму. Наприклад, бренди можуть створювати чат-боти для платформи Telegram або використовувати функцію Telegram для передачі повідомлень необмеженій кількості абонентів.
ЩО ТАКЕ ТЕЛЕГРАМ (TELEGRAM)? ЧИ ВІН ЯВЛЯЄТЬСЯ БЕЗПЕЧНИМ МЕССЕНДЖЕРОМ?
21. Medium – 60 млн. активних користувачів в місяць
Medium – це онлайн-платформа для публікації з елементом соціальної мережі. Ви можете безкоштовно опублікувати на Medium і вільно читати більшість статей. Деякі статті зарезервовані лише для платників.
Рейтинг найпопулярніших соціальних мереж в Україні
Які ж соціальні мережі найпопулярніші в Україні? Точну кількість користувачів з України того чи іншого соціального медіа надати важко і тому дослідники більше орієнтуються на показники відвідування сайтів та на опитування.
Загалом кількість регулярних користувачів Інтернету в Україні становить не менше 63% населення – це майже 20,8 млн осіб.
Компанією Research & Branding Group надала дані, що найпопулярнішою соціальною мережею в Україні залишається Facebook. Ним користуються половина респондентів, які взяли участь в опитуванні. За останній рік в Україні також збільшився відсоток користувачів YouTube – 30% та Instagram -27%. Однокласники і Вконтакте втрачають українських користувачів, зараз їх 6% і 10% відповідно. Найбільше українських користувачів цікавить розважальний і пізнавальний зміст. Тільки 36% використовують соцмережі, щоб дізнатися новини, а 60% користуються ними для спілкування з друзями.
Які сайти соціальних медіа саме для вас?
Незалежно від розміру соціальних мереж, важливо враховувати, чи ваша цільова аудиторія активна на цих сайтах. Тим не менш, великі найпопулярніші соціальні мережі, такі як Facebook, мають тенденцію охоплювати широкий спектр інтересів і тем, що робить їх придатним для більшості.
Водночас, не забувайте про реальність, щоб сенс вашого життя не обмежився полюванням за лайками в соціальних мережах – як це відбулася в серіалі “Чорне дзеркало” .
Джерело: buffer.com/