Стрімко зростає Realme – новий телефонний бренд

Стрімко зростає Realme - телефонний бренд, про який ви, мабуть, ніколи не чули

Samsung відстає від Huawei, займаючи друге місце за світовими поставками смартфонів у другому кварталі 2020 року і лише два перших десятки виробників фактично збільшили продажі або частку ринку в тому ж кварталі. Один з таких, про яке ви, ймовірно, ніколи не чули – бренд Realme.

Під номером три йде Apple. З запуском iPhone SE компанія конкурує з флагманськими виробниками Android. Що стосується іншого бренду, який піднявся вгору, зустрічайте неймовірного конкурента Apple – Realme. 

Що таке бренд Realme?

Realme – китайський виробник смартфонів, якому лише трохи більше двох років. Це частина корпорації BBK Electronics, яка має складну історію різноманітних брендів, таких як iQOO, та більш відомих OnePlus, Oppo та Vivo. 

Бренд Realme був створений аналогічно OnePlus, побудований як окремий бренд від BBK та Oppo, але отримав доступ до IP-адреси Oppo, можливість економії на придбання компонентів, а також потужності заводських ліній. 

Стрімко зростає бренд Realme - телефонний бренд, про який ви, мабуть, ніколи не чули

У той час, як OnePlus взагалі не входить до першої десятки поставок у другому кварталі, а Oppo зменшив кількістьпоставлених пристроїв, схоже, Realme процвітала. Але чому?

Істрія Realme: покорення Індії

Засновник Realme, Скай Лі, є ставлеником Oppo. Скай Лі надумав міжнародного розширення Oppo через продажі телефонів Realme, девіз яких – “відмінна цінність”. Realme – це поєднання преміум-функцій за конкурентоспроможними цінами – ідеально підходить для бренд-агностиків, покупців Covid-епохи.

Але Realme не стартувала у своєму рідному Китаї. Бренд спочатку орієнтувався на індійський ринок смартфонів, який налічує понад мільярд дорослих користувачів. 

Взагалі смартфони та телефони відіграють величезну роль в індійській культурі протягом десятиліть. Вони поєднують в собі як символи статусу, так і корисність засобів зв’язку. Звичайно, не кожен в Індії може дозволити собі смартфон за 1000 доларів, тому, хоча багато індійських покупців прагнуть мати iPhone, багато хто користується такими брендами, як Realme. 

Скай Лі -Засновник Realme

“Realme зробила добре, зростаючи на ключових ринках, таких як Індія, Південно-Східна Азія і, останнім часом, почалося розширення в Європі”, – каже Ніл Шах, аналітик компанії Counterpoint. “Його низька вартість та агресивне ціноутворення, а також стратегія переходу на ринок на основі електронної комерції допомогли Realme завоювати своє місце на цих ринках”.

Ця стратегія має свої недоліки. Продаючись напряму через роздрібних торговців, таких як Amazon, Realme в змозі знизити витрати. Водночас Бен Вудс, керівник відділу досліджень CCS Insights, зазначає, що фірма не має для своїх пристроїв, сертифікації GCF – це означає, що її не можуть продати більшість операторів мобільної мережі.  

Realme 3 Pro

 

Зростання Realme також може бути частково пояснено зміною звичок користувачів смартфонів в Індії. Багато індійців не мають фіксованої широкосмугової мережі Інтернет. Водночас середній користувач смартфонів в Індії в 2019 році користувався на 12 ГБ даних на місяць, за даними телекомунікаційної компанії Ericsson – це найбільше споживання на людину в світі. Це, ймовірно, пояснює, чому мережі країни в багатьох областях переходять до швидкості передачі даних 4G. 

SAMSUNG, ОЧЕВИДНО, ПРАЦЮЄ НАД ПЕРШИМ ДЕШЕВИМ СКЛАДНИМ ТЕЛЕФОНОМ

Поєднайте покращене підключення, підвищені потреби в даних та попит на доступні 4G телефони, що виходять на ринок, як Realme, і ви маєте ідеальні умови для процвітання. 

На черзі Європа

Після успіху в Індії Realme почала робити кроки в Європу. Першим телефоном Realme, який з’явився на континенті, став Realme 3 Pro. Далі, Realme X2 Pro став головним завойовником – першим у світі телефоном із 64-мегапіксельною камерою плюс флагманською потужністю за 399 євро. З того часу Realme почала випускати 5G-телефони, екрани HDR OLED та багато іншого. Але одне, чого вона не зробила, не збільшує ціну. 

Істрія Realme: покорення Індії

На момент написання статті Realme має у продажу не менше шести смартфонів у 2020 році у Європі починаючи з Realme 6i за 210 євро, до флагмана за 660 євро Realme X50 Pro 5G, який є кращою альтернативою OnePlus 8.  

Realme не просто знижує ціни порівняно з конкурентами, а оголосила гасло “доступне все”. 

Тим часом компанія випустила розумний годинник Realme: який коштує 55 євро; альтернативи AirPod – Realme Air Neos, які коштують 44 євро, і є фітнес-трекер за ціною 37 євро.       

В той час коли світ переживає економічні потрясіння, бренд Realme процвітає. Чи стане Realme новим брендом для бюджетних покупців? Ще попереду довгий шлях – але цей бренд, що довго залишатиметься неочікуваним гравцем на ринку.

Джурело: www.wired.co.uk

Подібні новини