Представляємо смішні передбачення на майбутнє – консервативні прогнози, які виявилися помилковими, і зараз викликають в нас посмішку.
Чому люди іноді помиляються в прогнозуванні? Всі смішні передбачення на майбутнє в своїй основі мали серйозні аргументи.
Для цього багато різних причин:
- Власний інтерес. Вони хочуть захистити свою існуючу конкурентну перевагу від інновацій і заперечити все, що може зруйнувати їхню дойну корову.
- Страх. Їм абсолютно незручно залишати зону комфорту чи статус-кво, вони абсолютно не люблять змін.
- Короткозорість. Навіть коли речі дуже чітко виростають перед ними, вони не можуть їх побачити.
- Трапляється несподіване. Насправді не було можливості передбачити, що тоді сталося.
Смішні передбачення на майбутнє
Хто в біса хоче почути розмову акторів? (1925 рік)
Гаррі Уорнер (голлівудський медіамагнат) боявся, що нові технології завадять його бізнесу в кінотеатрах.
Помста Штучного Інтелекту (Смішні Відео-Пародії На Роботів від Boston Dynamics)
« Немає причин, щоб хтось хотів мати комп’ютер у своєму домі». — Кен
Олсон, президент, голова та засновник Digital Equipment Corp., 1977 р.
Американські сімї не матимуть часу на телевізор (1946 рік)
У смішні передбачення на майбутнє У статті 1946 року в New York Times ви можете прочитати:
«Проблема з телебаченням полягає в тому, що люди повинні сидіти і дивитися на екран; Середня американська сім’я не має на це часу».
Я передбачаю, що Інтернет незабаром стане вражаючою надновою, а в 1996 році катастрофічно впаде (1995 рік).
Роберт Меткалф, засновник 3Com і винахідник Ethernet, сказав у 1995 році:
«Майже всі численні прогнози, які зараз робляться щодо 1996 року, залежать від постійного експоненційного зростання Інтернету. Але я передбачаю, що Інтернет незабаром перетвориться на вражаючу наднову, а в 1996 році катастрофічно впаде».
Чому Інтернет зазнає невдачі (1995 рік)
Інтернет? Точно!
… Правда в онлайн-базі даних не замінить вашу щоденну газету, жоден компакт-диск не може замінити компетентного вчителя, і жодна комп’ютерна мережа не змінить спосіб роботи уряду.
http://thenextweb.com/shareables/2010/02/27/newsweek-1995-buy-books-newspapers-straight-intenet-uh/
Dell 1996 року? Це ніколи не злетить
Найбільша помилка Алана Шугара (у минулому генеральний директор Amstrad) була в 1996 році, коли він сидів на дискусії з невідомим американським хлопцем на ім’я «Майкл Делл» — і Алан сказав, що «виготовлення ПК на замовлення ніколи не злетить.
Смішні Відео Приколи з Роботами (топ-11)
Роздрібна торгівля Apple не працюватиме (1995 рік)
Коли Apple запустила свій перший Apple Store в 2001 році, Кліфф Едвардс і колишній співробітник Apple написали статтю для BusinessWeek, в якій пояснили, чому ця спроба не спрацює.
iPod? До Різдва він буде «мертвий, закінчений, зникне, капут». (2005 рік)
У лютому 2005 року Алан Шугар (у минулому генеральний директор Amstrad) передбачив, що iPod буде «мертвий, закінчений, зникне, капут» до наступного Різдва.
«Ці хлопці з Google? Подивимося, чи захочуть вони запустити його через два-три роки» (2003 рік)
Так сказав Білл Гейтс одному з керівників Microsoft у 2003 році про засновників Google Сергія Бріна та Ларрі Пейджа.
«Ці хлопці з Google, вони хочуть бути мільярдерами та рок-зірками, ходити на конференції і все таке. Подивимося, чи захочуть вони вести бізнес через два-три роки».
Немає шансів, що iPhone отримає якусь значну частку ринку (2007 рік)
Інтерв’ю Стіва Балмера
З: Люди захоплюються, коли Apple випускає щось нове — iPhone; звичайно, iPod. Ви б хотіли, щоб вони відчували це до Microsoft?
В: Смішне питання. Чи продав би я 96% ринку за 4% ринку? (Сміх.) Я хочу мати продукти, які сподобаються всім. Тепер ми отримаємо шанс повторити це в телефонах і музичних програвачах. Немає шансів, що iPhone отримає якусь значну частку ринку. Немає шансу. Це субсидований товар на 500 доларів. Вони можуть заробити багато грошей. Але якщо ви подивитеся на 1,3 мільярда телефонів, які продаються, я б вважав за краще мати наше програмне забезпечення на 60% або 70% або 80% з них, ніж 2% або 3%, які саме Apple може отримати.
Твіттер не має жодного сенсу (2007 рік)
Джейсон Понтін у статті NYT у 2007 році написав:
Брюс Стерлінг, письменник-фантаст і журналіст, написав: «Використовувати Twitter для грамотного спілкування приблизно так само ймовірно, як увімкнути радіо і почути, як якийсь хлопець декламує «Іліаду».”
Джерело: cdm.medium.com/