Дізнайтеся що таке Soft Skills, навички нетехнічного характеру, які бувають прикади Soft Skills та чому вони є настільки важливими.
Що таке Soft Skills?
Soft Skills (М’які навички) – це нетехнічні навички, які стосуються того, як ви працюєте. Вони включають те, як ви взаємодієте з колегами, як вирішуєте проблеми та як керуєте своєю роботою.
- М’які навички – це нетехнічні навички, які впливають на вашу ефективність на робочому місці.
- Швидше за все, ви вже маєте м’які навички, отримані під час навчання та роботи.
- Ви також можете розвивати м’які навички на роботі, в школі, під час волонтерської діяльності, а також беручи участь у навчальних програмах і заняттях.
- Вказуйте свої м’які навички в резюме та супровідному листі.
- Продемонструйте свої м’які навички під час співбесіди.
Що таке hard skills та показати їх в резюме?
Як працюють м’які навички (Soft Skills)?
М’які навички стосуються того, як ви працюєте. До м’яких навичок належать міжособистісні (людські) навички, комунікативні навички, вміння слухати, управління часом, вирішення проблем, лідерство та емпатія.
Вони є одними з основних навичок, які роботодавці шукають у кандидатів, яких вони наймають, оскільки Soft Skills важливі майже для кожної роботи.
Менеджери з персоналу зазвичай шукають кандидатів з м’якими навичками, тому що вони роблять людину більш успішною на робочому місці.
Що таке фріланс: визначення, переваги та недоліки
Хтось може чудово володіти технічними, специфічними навичками, але якщо він не вміє керувати своїм часом або працювати в команді, він може не досягти успіху на робочому місці.
Soft Skills також важливі для успіху більшості роботодавців. Зрештою, майже кожна робота вимагає від працівників певним чином взаємодіяти з іншими.
Ще одна причина, чому менеджери з персоналу та роботодавці шукають кандидатів з Soft Skills, полягає в тому, що м’які навички – це передавані навички, які можна використовувати незалежно від того, на якій роботі працює людина. Це робить кандидатів з Soft Skills дуже адаптивними та гнучкими працівниками.
Альтернативні назви: Міжособистісні навички, основні навички, некогнітивні навички

Приклад Soft Skills
М’які навички особливо важливі, наприклад, для роботи з клієнтами. Ці працівники перебувають у безпосередньому контакті з клієнтами. Щоб вислухати клієнта і надати йому корисну та ввічливу послугу, потрібно володіти кількома Soft Skills.
Навіть якщо ви не працюєте з клієнтами, вам потрібно вміти ладнати з колегами, менеджерами, постачальниками та іншими людьми, з якими ви взаємодієте на роботі.
Типи м’яких навичок
М’які навички включають особисті якості, риси характеру та комунікативні здібності, необхідні для досягнення успіху на роботі. М’які навички характеризують те, як людина взаємодіє у своїх стосунках з іншими.
До м’яких навичок належать
- Адаптивність
- Комунікація
- Компроміс
- Креативне мислення
- Надійність
- Лідерство
- Уміння слухати
- Трудова етика
- Командна робота
- Позитивність
- Тайм-менеджмент
- Мотивація
- Вирішення проблем
- Критичне мислення
- Вирішення конфліктів
- Ведення переговорів
Як отримати м’які навички
На відміну від Hard Skills, яких можна навчитися, м’які навички схожі на емоції або інсайти, які дозволяють людям “читати” інших. Їх набагато складніше вивчити, принаймні в традиційному класі. Їх також набагато складніше виміряти та оцінити.
Програми професійної підготовки
Деякі програми професійної підготовки охоплюють м’які навички. Вони можуть обговорювати м’які навички, щоб шукачі роботи знали, що це таке і як важливо підкреслити їх у своєму резюме. Існують також безкоштовні онлайн-курси, які допоможуть вам покращити свої Soft Skills.
Навчання на робочому місці
Якщо ви працюєте вже деякий час, швидше за все, ви вже розвинули деякі м’які навички. Наприклад, якщо ви працювали у сфері роздрібної торгівлі, ви працювали в команді. Якщо ви допомагали незадоволеним клієнтам знайти рішення, ви використовували навички вирішення конфліктів та розв’язання проблем.
Освіта та волонтерство
Якщо ви нещодавно прийшли на роботу, згадайте інші види діяльності, якими ви займалися під час навчання або на волонтерських засадах. Швидше за все, вам доводилося спілкуватися, адаптуватися до змін і вирішувати проблеми.
Ви також можете поміркувати про Soft Skills, які вам потрібно розвивати. Наприклад, замість того, щоб просто обговорювати проблеми зі своїм керівником, запропонуйте рішення цих проблем. Якщо ви бачите, що колега відчуває труднощі, запропонуйте свою допомогу. Якщо є процес, який може покращити ваше робоче місце, запропонуйте його.
Роботодавці зазвичай не запитують напряму, чи володієте ви Soft Skills. Замість цього вони представляють ситуації і запитують, що б ви зробили, щоб оцінити, чи володієте ви м’якими навичками.
Що таке Kahoot! як цифрова навчальна платформа?
Як підкреслити свої Soft Skills
Ми дізналися що таке Soft Skills, але як їх можна прорекоамувати? Коли ви подаєте заявку на нову роботу, підкресліть свої м’які навички, а також навички, необхідні для конкретної роботи. По-перше, складіть список м’яких навичок, які мають відношення до роботи, яку ви хочете отримати. Порівняйте свій список м’яких навичок з переліком вакансій.
Включіть деякі з цих м’яких навичокSoft Skills у своє резюме. Ви можете додати їх до розділу про навички.
Ви також можете згадати ці м’які навички у своєму супровідному листі. Виберіть одну або дві м’які навички, які здаються вам найбільш важливими для роботи, яку ви хочете отримати. У супровідному листі надайте докази того, що ви володієте саме цими навичками.
Нарешті, ви можете підкреслити ці м’які навички під час співбесіди. Ви можете продемонструвати свої м’які навички під час співбесіди, будучи доброзичливим і доступним. Якщо ви будете уважно слухати, поки інтерв’юер говорить, ви продемонструєте свої навички слухання.
Джерело: https://www.thebalancemoney.com