Що таке інформаційні технології та ІТ? Для багатьох людей інформаційні технології (ІТ) в основному є синонімом для означення людей, яким ви телефонуєте, коли вам потрібна допомога з комп’ютером. Хоча такий погляд на інформаційні технології не зовсім помилковий, він кардинально спрощує розуміння цього критично важливого кар’єрного напряму.
Якщо ви хочете краще зрозуміти, що таке інформаційні технології та багато інших аспектів цієї сфери, то ви знайшли потрібний матеріал.
Що таке інформаційні технології і що вони охоплюють?
Найбільш основне визначення інформаційних технологій полягає в наступному: це застосування технології для вирішення бізнес-організаційних проблем в широкому масштабі. Незалежно від ролі, працівник відділу ІТ працює з іншими, щоб вирішити великі та малі проблеми технологій.
Існує три основні стовпи відповідальності ІТ-відділу:
- Управління ІТ: Це стосується поєднання політики та процесів, які забезпечують ефективне управління ІТ-системами відповідно до потреб організації.
- Операції з інформаційними технологіями: Ця категорія є щоденною роботою ІТ відділу. Сюди входить надання технічної підтримки, обслуговування мережі, тестування безпеки та обов’язки щодо управління пристроями.
- Обладнання та інфраструктура: ця сфера стосується всіх фізичних компонентів ІТ-інфраструктури. Цей напрямок ІТ включає налаштування та обслуговування такого обладнання, як маршрутизатори, сервери, телефонні системи та окремі пристрої, такі як ноутбуки.
Незважаючи на те, що ІТ-відділ організації виконує багато різних функцій , Андрій Прокопчук, керівник відділу інформаційних технологій Belitsoft, каже, що ідеальний відділ ІТ – це той, про кого ви навіть не знаєте.
Це означає, що вони здатні автоматизувати та створювати процеси для багатьох своїх щоденних завдань, щоб бізнес продовжував безперебійно працювати.
Що таке Tap to Phone технологія платежів, як вона вплине на нас?
Ідеальний відділ ІТ також узгоджується з цілями бізнесу та є прозорим у своїх процесах таким чином, щоб решта бізнесу змогла зрозуміти та забезпечити свій внесок.
Чому важливі інформаційні технології?
Простіше кажучи, робота більшості організацій сповільнюватиметься без повного функціонування ІТ-систем. Вам буде важко знайти компанію, яка хоча б частково не покладається на ту, чи іншу інформаційну технологію: на комп’ютери та мережі, які їх з’єднують.
Підтримка стандартного рівня обслуговування, безпеки та підключення є важливим завданням, але це не єдиний пріоритетний чи потенційний виклик для ІТ спеціалістів.
Все більше компаній хочуть впроваджувати інтуїтивніші та складніші рішення.
“ІТ може забезпечити перевагу, яку компанія потребує щоб перевершити конкурентів”, – говорить Едуард Кілджіян, головний директор з питань інформаційної безпеки та блогер із технологій.
Давайте розглянемо потреби, над якими працюють ІТ-фахівці:
- Перевантаження даних: підприємствам потрібно обробляти величезну кількість даних. Для цього потрібні великі обсяги технологічної потужності, складне програмне забезпечення та аналітичні навички людини.
- Мобільне та бездротове використання: Більшість роботодавців пропонують варіанти віддаленої роботи, для яких потрібні смартфони, планшети та ноутбуки з бездротовими точками доступу та роумінгом.
- Хмарні сервіси: Більшість підприємств більше не використовують власні “серверні ферми” для зберігання величезної кількості даних. Зараз багато підприємств працюють з хмарними службами – сторонніми хостинговими платформами, які підтримують ці дані.(дізнайтеся що таке хмарні технології)
- Пропускна здатність для відеохостингу: рішення для відеоконференцій набувають все більшої популярності, тому для їх достатньої підтримки потрібно більше пропускної здатності мережі.
Виходячи з обсягу цих потреб, ви, мабуть, не будете надто здивовані, дізнавшись, що зайнятість комп’ютерними та інформаційними технологіями, за прогнозами, зросте на 13 відсотків з 2016 по 2026 рік, що швидше, ніж в середньому по всіх професіях.
Апаратне та програмне забезпечення
Ви знаєте, що робота з апаратним та програмним забезпеченням – це значна частина роботи ІТ-відділу, але що вважається апаратним? А що таке програмне забезпечення? Розберемо це важливе відмінність.
Апаратне забезпечення включає всі фізичні частини комп’ютерної системи. Сюди входить обладнання, встановлене всередині комп’ютера, наприклад материнська плата, центральний процесор і жорсткий диск.
Сюди також входять компоненти, які можна підключити до комп’ютера зовні, як-от клавіатура, миша та принтер. Майте на увазі, що деякі планшети та менші ноутбуки інтегрують такі елементи, як клавіатура та миша в межах пристрою.
В основному, апаратне забезпечення – це будь-яка частина, компонент або пристрій, пов’язана з комп’ютерами та їх мережами, до яких ви можете фізично торкатися та керувати ними.
На відміну від апаратного забезпечення, програмне забезпечення – це не те, що ви можете фізично змінити.
Програмне забезпечення охоплює всі дані, програми та підпрограми, що зберігаються в електронному вигляді, як операційна система або інструмент редагування відео.
Практично кожна робота в галузі ІТ вимагає поєднання технічного та програмного забезпечення на основі ноу-хау.
Деякі ІТ-працівники можуть витрачати більше часу на роботу з налаштуванням апаратних компонентів, але ці компоненти також регулюються програмним забезпеченням. Крім того, ІТ-фахівці відповідають за розгортання та налаштування програмних програм для користувачів.
Можливості кар’єри в ІТ секторі
Після того як ми розглянули, що таке інформаційні техтології, ось декілька професій, які ви знайдете в багатьох відділах, що займаються ІТ сферою:
- Фахівці з комп’ютерної підтримки працюють на передовій для вирішення будь-яких проблем із технологіями включаючи проблеми із програмним забезпеченням, збої на комп’ютері та проблеми з обладнанням.
- Адміністратори мережевих систем орієнтуються на велику картину мережевої системи, її безпеку та продуктивність.
- Аналітики комп’ютерних систем працюють за лаштунками, щоб допомагати бізнес-рішенням. Зазвичай вони спеціалізуються на певній галузі, працюючи в технологічній фірмі або працюють безпосередньо в галузі, наприклад, фінансах чи уряді.
- Аналітики інформаційної безпеки відповідають за безпеку комп’ютерних мереж організації, проводять тести та розробляють кращі практики безпеки в масштабах компанії.
Як інформаційні технології змінять сучасні професії?
Майте на увазі, що деякі з цих ролей змінюватимуться в залежності від розміру та сфери діяльності компанії. У невеликих компаніях більша частина щоденної роботи може обертатися навколо відносно звичних речей, таких як усунення несправностей принтерів.
У великих фірмах ІТ-співробітники мають різноманітніший спектр потенційних напрямків діяльності – деякі можуть працювати в напрямку управління та стратегічного планування, а інші можуть займатися спеціалізованими сферами, такими як кібербезпека.
Джерело: www.rasmussen.edu