Перегляди на Twitch зменшилися після втрати Ninja, Shroud та інших топ-стрімерів

Twitch втрачає глядачів, після того як платформу покинули відомі стрімери – Ninja, Shroud та інші.

Перегляди на Twitch зменшилися після втрати Ninja та Shroud

Загальна кількість годин, що переглядаються на Twitch, різко впали за останні три місяці, коли кілька топ-стримерів сервісу підписали вигідні угоди про перехід на інші платформи. Відповідно до останнього звіту Streamlabs та Newzoo, протягом останнього кварталу кількість спостережуваних годин знизилася до 2,3 мільйона, а перед цим зменшившись до 2,6 мільйона на квартал раніше. Це меньші цифри для Twitch, в порівнянні до останнього кварталу 2018 року, незважаючи на рік загального зростання. 

Занепад настає на тлі війни з талантами, яка розпочалася в серпні, що призвело до того, що низка відомих стрімерів покинула Twitch. Самий великий збиток платформи був від втрати Ninja, який відправився на Міксер, потім Shroud, CouRage, і інших. Всі ці стримери мали мільйони підписників на Twitch. Їх відсутність означає, що шанувальники йдуть в інше місце, щоб спостерігати за ними, і те, що Twitch, можливо, буде важче утримувати глядачів.     

Перегляди на Twitch зменшилися після втрати Ninja та Shroud

ЧИТАЙТЕ СКІЛЬКИ ЗАРОБЛЯЮТЬ СТРІМЕРИ ВІДЕО ІГОР? І ЧИ НЕ ПІЗНО ПОЧАТИ СТРІМИТИ НА TWITCH

Проте все ще зростають перегляди на платформі

Twitch все ще спостерігає 12-відсоткове збільшення загальної кількості годин перегляду за 2019 рік порівняно з 2018 роком, а ринок потокової передачі в цілому все ще зростає. Але втрати талантів і спад на кінець року говорять про те, що збереження цього зростання може бути більшим викликом для Twitch, ніж це було всього півроку тому. 

Перегляди на Twitch зменшилися після втрати Ninja та Shroud

Конкуренція між стріминговими платформами

В іншому випадку йде конкуренція за таланти. YouTube Gaming, який підписав CouRage, за останній квартал різко збільшив кількість годин перегляду. (Хоча, як зазначає TechCrunch , це значною мірою пов’язане з трансляцією подій е-спорту, а не будь-яким окремим стрімером.) Mixer також значно зріс в цьому році: більше ніж удвічі збільшив загальну кількість годин перегляду. Важко сказати, як багато Ninja та інші найпопулярніші стрімери сприяли цьому, оскільки кількість глядачів Mixer насправді досягла свого максимуму ще до того, як вони з’явилися на борту, але можливо, вони допомагають встановити нову лінію відліку для платформи. 

Джерело: www.theverge.com/

Подібні новини