Окуляри віртуальної реальності та шолом віртуальної реальності: як вони працюють

Окуляри віртуальної реальності та шолом віртуальної реальності: як вони працюють

Дізнайтеся що таке окуляри віртуальної реальності чи шолом віртуальної реальності і як вони працюють. Віртуальна реальність пробилася у сферу споживчих технологій.

Що таке окуляри віртуальної реальності чи шолом віртуальної реальності?

Тепер, не виходячи із затишку свого власного будинку, ви можете відчувати інші світи, відвідувати віртуальний простір та грати в реалістичні ігри, про які ви ніколи не мріяли, будучи дитиною.  

Вся ця можливість залежить від цікавого технічного обладнання – гарнітури VR (окуляри віртуальної реальності, або шолом віртуальної реальності). 

Гарнітури VR варіюються від найпростіших, виготовлених з картону та декількох лінз, аж до окулярів віртуальної реальності з РК-екраном, наповнених сенсорами та упакованих різноманими технологіями. 

Окуляри віртуальної реальності та шолом віртуальної реальності: як вони працюють

Якщо ви шукаєте шолом віртуальної реальності, то HTC Vive, Oculus Rift та Playstation VR – це найпоширеніші варіанти на базі ПК, а Samsung Gear VR та Google Cardboard працюють разом із використанням вашого смартфона. 

ЩО ТАКЕ ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ (VR) І ЯК ВОНА ПРАЦЮЄ?

Ці дві різних гарнітури, на комп’ютері чи телефоні, працюють аналогічно, але для використання кожної їх функціональності потрібно використовувати різні сенсорні можливості.   

Є ще одна сфера, якщо йде мова про окуляри віртуальної реальності – це автономний VR. Дві основні автономні гарнітури VR – це гарнітура Oculus Go та гарнітура Daydream. Автономний шолом віртуальної реальності просто означає, що ви можете надіти гарнітуру і цього достатньо. Для запуску вам не потрібен інший пристрій, наприклад ваш смартфон чи комп’ютер.  

Тепер, коли ми розуміємо основні варіанти гарнітур віртуальної реальності, давайте спробуємо розібратися в технологіях, якими користуються ці гарнітури. 

гарнітура VR

Основна настройка гарнітур VR: як працюють окуляри віртуальної реальності

Для гарнітури VR зазвичай потрібен якийсь вхід для функціонування або, принаймні, для взаємодії, окрім того, потрібен пристрій як бачити в цифровому світі. 

Це варіюється функцій від простого відстеження голови до контролерів або навіть до голосових команд. Різні типи навушників використовуватимуть різні методи управління.   

Пристрої, такі як Oculus Rift та Playstation VR, відомі як ш або HMD. Ці пристрої мають можливості розпізнавання звуку чи відстеження рук, які вбудовані в гарнітуру.

Мета гарнітури VR – створити реалістичне віртуальне середовище в 3D, яке наштовхує наш мозок на розмиття ліній між цифровим світом та реальністю. 

Відео для гарнітур подається з джерела, або через екран смартфона, через кабель HDMI від комп’ютера, або відображається на екрані через екран і процесор гарнітури.   

НАЙКРАЩІ ІГРИ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (VR) НА 2020 РІК

Відео або зображення, розміщені на екранах VR, розділені на дві частини, з індивідуальним переглядом для кожного ока для створення тривимірної перспективи. 

шолом віртуальної реальності

Відео або зображення, розміщені на екранах VR, розділені на дві частини, з індивідуальним переглядом для кожного ока для створення тривимірної перспективи. 

Усі VR-екрани також використовують лінзи між екраном та вашими очима. Це допомагає перетворити представлене на екрані зображення на щось більш реалістичне для наших очей.

Коротше кажучи, лінзи перетворюють зображення з плоского екрана в стереоскопічне 3D-зображення. Це робиться завдяки куту і типу лінз у гарнітурі. Лінзи перетворюють два незалежні зображення, по одному для кожної сторони, на правильну форму – як наші очі бачать реальний світ.

Фактичні зображення для кожного ока відображаються окремо одне від одного. 

Одна з найкрутіших речей щодо VR – це не лише те, що ви можете бачити в 3D, але це вже й той факт, що ви можете озирнутися на 360 градусів і змусити зображення/відео реагувати на те, як ви рухаєте голову. Коли це трапляється, екран не рухається фізично, а тільки те, що відображається на екрані, який рухається (очевидно), тому для компромісу потрібна комбінація вражаючих датчиків та програмного забезпечення.  

окуляри віртуальної реальності

Датчики, які регулюють окуляри віртуальної реальності

У гарнітурах VR, які мають вбудовані в них датчики для відстеження голови, присутнє дещо, що відоме як шість ступенів свободи, або 6DOF. Це концепція, яка використовується для відстеження їх роботи. Ця система, як правило, розміщує вашу голову в площині XYZ і вимірює рухи голови вперед, назад, бік в бік.

Датчики, які керують роботу 6DOF, – це гіроскопи, акселерометри та навіть магнітометри. Гарнітура Sony Playstation VR навіть використовує світлодіодні індикатори, розміщені зовні, які відслідковуються зовнішньою камерою, щоб створити високоточне положення голови в VR.  

ОГЛЯД ОКУЛЯРІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ (VR) XIAOMI MI VR PLAY 2: ЧИ ВАРТО КУПУВАТИ?

Оскільки гарнітури є реалістичними, вони можуть обдурити наш мозок, змусивши його думати, що користувачі знаходяться у віртуальному просторі. Для цього їх швидкість реакції повинна бути бездоганною. 

Відстеження руху голови повинні становити менше 50 мілісекунд. Інакше наш мозок подумає, що щось зіпсувалося, і ми можемо почати погано почуватися. 

У поєднанні з такою швидкістю відповіді швидкість оновлення екрана повинна бути високою, від 60 до 120 кадрів в секунду. Без високих показників відповіді гарнітури VR були б пристроями, що викликають нудоту.  

Для довершення відчуття реалізму більшість VR-середовищ використовують Binaural або навіть 3D-аудіо для створення повного аудіо-візуального ландшафту віртуального середовища. 

Це просто робиться за допомогою навушників, а сам звук регулюється за допомогою програмного забезпечення з зворотного зв’язку від датчиків положення.

Гарнітури Premium VR мають можливість відстеження руху, тоді як більш дешеві гарнітури мають просто статичну або активовану рухом точку зору і вимагають інших більш ручних входів, наприклад, від ігрового контролера. 

Відстеження голови – одна з ключових можливостей, яка робить ці гарнітури більш преміальними. 

Зараз Oculus пропонує додаткові датчики, які ви можете придбати для гарнітури VR, які дозволяють гравцям отримати додатковий рівень точності у середовищі VR.  

А коли йдеться про відстеження вашого фізичного положення в приміщенні, Oculus тепер пропонує досвід, щоб відповідати HTC Vive. Власники Rift тепер мають можливість придбати третій датчик за 79 доларів, додавши цим краще покриття до своєї ігрової зони VR.  

Різні марки гарнітур використовуватимуть різні датчики та масиви відстеження, але загалом передбачається наявність певної форми відстеження світлодіодної точки на гарнітурі, яка подається на зовнішню камеру. 

Потім ця камера обробляє рух точок і інтерполює його в рух дисплея на камері.

ОГЛЯД 3D-ОКУЛЯРІВ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ VR BOX 2.0

Отже, шолом віртуальної реальності та окуляри віртуальної реальності працюють за допомогою комбінації об’єктивів, офсетних екранів та технології відстеження руху, щоб створити цифрове середовище VR, більш реалістичне, ніж будь-коли.   

Джерело: interestingengineering.com/

Подібні новини