Літаки майбутнього MAVERIC: Airbus презентує літак зі змішаним крилом

Літак майбутнього від Airbus: літак зі змішаним крилом MAVERIC

Компанія Airbus задумалася над літаками майбутнього – це буде літак із змішаним крилом. З початку комерційних польотів основна форма літака кардинально не змінювалася. Візьміть довгу трубку, наклейте пару крил, додайте хвостовий вузол і у вас майже літак. Так, аеронавігаційний дизайн трохи складніший за цей приклад, і Boeing 747 не схожий на  Дугласа DC-3, але кожен з нас миттєво визнав би його як літаком.   

Але є шанс, хоч і невеликий, що одного разу ви можете взлетіти в небо у апараті зовсім іншої форми. На виставці в Сінгапурі у вівторок Airbus публічно оприлюднив конструкцію літаків із змішаним крилом, який може перевозити пасажирів.    

Літаки майбутнього MAVERIC: Airbus хоче змінити форму літаючих апаратів для комерційних рейсів

Літак майбутнього від Airbus: MAVERIC 

Названий MAVERIC (що розшифровується: Модельний літак для перевірки та експериментів надійних інноваційних систем управління), літак є безпілотним демонстраційним екземпляром, що має довжину всього 2 метри і шириною 3,2 метра. Незважаючи на те, що літак проходить випробування з червня, Airbus до цих пір в основному тримає його під секретом. 

Літаки із змішаним крилом: в чому перевага?

Літаки із змішаним крилом схожі на літаючі крила, такі як “Стелс-бомбардувальник”, і мають форму, де фюзеляж та крило поєднуються без чіткої лінії розмежування між ними. В результаті літальний апарат, не має помітного фюзеляжу. 

Потенційні переваги літака майбутнього – літака з змішаним крилом включають більш міцну конструкцію, легшу вагу літака і більш тихі двигуни. Крім того, менше перетягування з змішаної форми означало б кращу ефективність палива.

А як будуть почуватися в літаках майбутнього пасажири?

Що стосується пасажирів, Airbus каже, що кабіна більше схожа на велику кімнату, ніж трубу, принесе “виключно більший комфорт, що дозволить пасажирам скористатися додатковим місцем для ніг і більшими проходами для більш особистого комфорту”. Так, ми чули такі великі обіцянки, коли 747 та Airbus A380 був презентований, але авіакомпанії просто набили більше пасажирських місць. Airbus також повинен був переконати пасажирів сидіти в літаку без звичайних вікон.     

Літаки із змішаним крилом: в чому перевага?

У будь-якому випадку, мине довгий час, перед тим як ви будете літати в літаку майбутнього – MAVERIC натурального розміру, якщо це взагалі трапиться. Польотні випробування демонстратора триватимуть і в цьому році. Airbus не повідомив, коли вона зможе побудувати MAVERIC, який пролетів би з людськими екіпажами. 

Boeing також створив літаки з змішаними крилами. Розроблений у партнерстві з NASA , X-48 був безпілотним літальним апаратом, який виконував випробувальні місії в період з серпня 2012 року по квітень 2013 року. З тих пір вони продовжували розвивати технологію змішаних крил. А минулого року голландська авіакомпанія KLM заявила, що співпрацює з Технологічним університетом Делфта, щоб розробити літак майбутнього «Flying-V» із змішаним крилом.     

Літак майбутнього - літак зі змішаним крилом: Flying-V plain

Джерело: www.cnet.com/

Подібні новини