Facebook і Ray-Ban представили круті розумні окуляри – Ray-Ban Stories

Facebook і Ray-Ban представили круті розумні окуляри - Ray-Ban Stories

Facebook разом з відомим брендом, який займається випуском окулярів – компанією Ray-Ban, випустили нові розумні окуляри Ray-Ban Stories. Дізнайтеся про їх особливості.

Спроби популяризувати розумні окуляри почалися з Google Glass

У сонячний травневий день 2012 року співзасновник Google Сергій Брін пройшов по вулиці Кінг-стріт у районі Сома Сан-Франциско в парі темних розумних окуляр без лінз на обличчі. 

Він опробував Google Glass приблизно за місяць до того, як компанія публічно представила пристрій. Але він насправді нічого з ними не робив, тому що в них розрядилася батарея. 

Зрештою, Google Glass став споживчим продуктом. Але вони створили основу для багатьох років скептицизму щодо розумних окулярів: як вони повинні виглядати? Що ми з ними будемо робити? І хто взагалі чи захоче ви їх носити?  

Спроби популяризувати розумні окуляри почалися з Google Glass - (Photo: ExtremeTech.com)
Спроби популяризувати розумні окуляри почалися з Google Glass – (Photo: ExtremeTech.com)

Протягом майже десятиліття з тих пір багато технологічних компаній (включаючи Amazon, Bose та Snap) намагалися відповісти на ці питання різними способами, але жодна з них не популяризувала ідею розумних окулярів. 

Розумні окуляри від Facebook – чи стане ця спроба успішною?

У середу Facebook став останнім, хто запропонував громадськості розумні окуляри під назвою Ray-Ban Stories, які були створені за допомогою Ray-Ban (бренд належить гігантській компанії з виробництва окулярів EssilorLuxottica). 

Як купити криптовалюту? Поради для початківця 

Для чого та для кого розумні окуляри від Facebook – Ray-Ban Stories?

Facebook сподівається, що їх носитимуть для фотографування та коротких відеороликів, прослуховування музики та телефонних дзвінків усі, кому виповнилося 13 років і старше.   

Отже, Ray-Ban Stories – це пара розумних окулярів вартістю 299 доларів США, створених Facebook та EsillorLuxottica, які можна використовувати для фотозйомки та відео, відтворення музики та прийняття дзвінків.

Ціна на окуляри починається з 299 доларів і вони будуть поставляютися у трьох стилях, включаючи знаковий Ray-Ban Wayfarer, та п’яти відтінках (усі кольори, включаючи синій та зелений, знаходяться на більш темному кінці спектру). 

Facebook і Ray-Ban представили круті розумні окуляри - Ray-Ban Stories - (Photo: NBC NEws)
Facebook і Ray-Ban представили круті розумні окуляри – Ray-Ban Stories – (Photo: NBC NEws)

Спочатку вони будуть продаватися в деяких магазинах Ray-Ban та на Ray-Ban.com і стануть доступні для покупців у шести країнах, включаючи США, Канаду та Великобританію. 

Океуляри виглядають, здебільшого, не просто як на звичайні окуляри, а зроблені в класичному популярному стилі. Цим Ray-Ban Stories вирішують одну з найбільших проблем, з якими стикалися Google Glass та багато інших кремезних розумних окулярів минулого. Електроніка настільки добре прихована, що є лише кілька натяків на те, що в цих специфікаціях є щось інше: наприклад, на краю кожної сторони оправи вбудована камера. Але на парі блискучих Wayfarers вони ніби зростаються з самою рамкою.

Огляд смартфону Pixel 5A від Google за $449

Додаток під назвою Facebook View дозволяє користувачам Ray-Ban Stories редагувати та обмінюватися фотографіями та відео, знятими в окулярах.

Хінд Хобейка, менеджер з продуктів пристроїв доповненої реальності в Facebook Reality Labs, сказала, що Ray-Ban Stories-це “перші розумні окуляри, які люди захочуть носити”.

Ray-Ban Stories відчуваються дуже схожими на сонцезахисні окуляри

Окуляри дуже нагадують сонячні окуляри. Всередині лівої скроні окулярів прихована кнопка живлення, тонка кнопка для фотографування та відеозйомки зверху правої скроні. Також є тонкий динамік, і світлодіодний передній ліхтар, що світить білим, коли ви знімаєте зображення або відео. 

На правій скроні також є сенсорна панель, хоча ви її не бачите. Але окуляри важать лише трохи більше, ніж стандартна пара Ray-Ban Wayfarers, що робить їх зручними для носіння протягом тривалого періоду часу. Вони також не дратують своєю зарядкою: подібно до окулярів Snap, вони можуть це робити знаходячись у футлярі. Як і багато інших розумних окулярів, випущених після Google Glass, вони не мають дисплея. 

Розумні окуляри від Facebook чудово підходять для прослуховування музики або здійснення телефонних дзвінків. Під час прогулянки на природі звук звучить чітко і динамічно, не заглушаючи при цьому звуків птахів. 

Однак під час прослуховування мелодій – будь-хто на відстані кількох метрів може почути музику. 

Ray-Ban Stories покладаються на супутню програму для смартфонів під назвою Facebook View, яка дозволяє переглядати, редагувати та обмінюватися зображеннями та відео. Надсилати фотографії друзям через додаток було легко. (Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг опублікував у понеділок на своїй сторінці у Facebook відео, на якому він на човні під час носінняRay-Ban Stories, але окуляри не стійкі до води).   

А як конфіденційність? 

Facebook та Ray-Ban наголошують на важливості інформування інших людей про те, що ви їх записуєте. 

Окуляри можуть знімати лише відео тривалістю до 30 секунд, а світлодіод на передній частині окулярів повинен бути видимим на відстані 7 метрів; він світить весь час, коли ви знімаєте відео. 

Ви можете ввімкнути Помічника Facebook за допомогою програми «Перегляд», щоб використовувати голосові команди для зйомки фотографій та відео – це спосіб зробити очевидним, що ви фотографуєте світ навколо себе.

Проте користуватися цими окулярами легко можна вторгнутися в приватне життя інших людей: які можуть не звернути уваги на голосові команди чи не помітити світло діода. 

Проте, якщо ця технологія набуде широкого розповсюдження, люди якось розвинуть культурне розуміння того, що їх знімок може бути зроблений не лише телефоном: але й окулярами.

Водночас Facebook буде важко переконати більшість людей у ​​тому, навіщо вони мають мати цей гаджет, який може повторювати деякі функції їх телефону, знаходячись на обличчі – навіть у тому випадку, коли він виглядає так добре.

Джерело: https://edition.cnn.com/

Подібні новини