Космічні місії з екіпажем вимагають колосальних інженерних проектів. Тому китайські дослідники вивчають можливість монтажу космічного корабля на орбіті.
Проект є частиною планів країни розширити дослідження космосу, що передбачає місії з екіпажами, які працюють у довгострокові терміни.
Доповідь Національного природничого наукового фонду Китаю передбачає аналіз механіки побудови “надвеликого космічного корабля, довжиною в кілометри”, згідно з первинним звітом South China Morning Post.
Іншими словами, Китай щойно сказав світові, що зацікавлений у будівництві космічного корабля довжиною в кілометри.
Китай досліджує космічний корабель довжиною в кілометри для довгострокових місій
У доповіді зазначається, що ці конкретні зусилля є частиною великого стратегічного аерокосмічного проекту, який забезпечить “майбутнє використання космічних ресурсів, дослідження таємниць Всесвіту та перебування на довгостроковій орбіті”. Згідно з конспектом проекту, яким поділився фонд, роботою керує агентство, що знаходиться в компетенції Міністерства науки і технологій.
Цікаві факти про астрономію: які найбільші загадки
Це лише один із 10 запропонованих конспектів досліджень, опублікованих раніше цього місяця відділом математичних та фізичних наук, який планує фінансувати п’ять проектів із максимальним бюджетом, еквівалентним 2,3 млн. доларів США (15 мільйонів юанів).
Примітка редактора: Ця цифра правильна. Це 2,3 мільйона, а не мільярд. Як зазначалося вище, гроші будуть витрачені на попередні роботи, включаючи аналіз механіки побудови корабля. Зрештою, для створення та запуску мега корабля буде потрібно більше грошей.
Згідно з планом, модульний космічний апарат вимагатиме кількох запусків, а також вимагатиме збірки з космосу, оскільки він буде важити занадто багато і буде надто масивним, щоб його можна було запустити за один політ з Землі.
Отже, дослідники, залучені до проекту, стикаються з викликом. Їм потрібно мінімізувати вагу космічного корабля, щоб зменшити загальну кількість запусків, необхідних для доставлення його частин у космос, та скоротити витрати на будівництво відповідно до бюджету країни. Вони також повинні оптимізувати можливості управління конструкціями, щоб уникнути їх дрейфу, вібрації чи іншого викривлення під час складання, згідно з контуром.
Амбіції Китаю щодо космосу зростають
Китай дійсно почав розвивати свою космічну програму і показувати світові, чого він може досягти у травні, коли став другою країною, яка успішно висадила на Марсі марсохід. Це відбулося через два роки після того, як він зробив те саме на дальньому боці місяць.
У квітні цього року країна також почала збирати свою космічну станцію “Тяньгун”, де планується запуск ще декількох модулів на низькоземну орбіту за допомогою своєї важкої ракети “Довгий березень 5”. На момент написання, основний компонент станції на даний момент в 22-ві метричні тонни має стати основним житловим блоком для космонавтів-астронавтів на борту станції. Він має бути завершений десь наступного року, коли досягне маси приблизно 100 метричних тонн.
Яку структуру має наша галактика Чумацький шлях?
Після завершення станція Тяньгун буде приблизно на одну четверту розміром з Міжнародну космічну станцію. Але МКС була побудована коаліцією з 16 країн, її довжина становить приблизно 356 футів (109 м) і 246 футів (75 м) ширина. Це майже таке ж велике, як футбольне поле.
Але, дивлячись у майбутнє, Китай, безсумнівно, буде відігравати все більш значну роль у космічних місіях, з надважким ракетним двигуном, розробленим для ракети-носія наступного покоління «Довгий березень 9», який планується здійснити перший політ у 2030 році. Китай продовжує нарощувати свої космічні амбіції.
Джерело: https://interestingengineering.com/