Чому треба утриматися від купівлі телефона, що складається

Телефони, що складаються – це маркетинговий трюк, який не триватиме довго. Особливості останніх «нововведень» в мобільних телефонах не впливають позитивно на їх продуктивність.

Чи плануєте ви отримати складний телефон у найближчому майбутньому? Якщо ви взагалі спостерігали за новинами технологій, ви, напевно, чули про те, як такі смартфони виходять на ринок.  Наприклад,   Samsung Galaxy X  включить в себе появу того, що компанія називає “Infinity Flex Display”. LG  втрутиться в гонку також і її технологія може бути інтегрована з іншими виробниками телефонів, включаючи Huawei. Парад новинок навряд чи зупиниться, і до кінця 2019 року у вас буде хоча б один друг, який купив телефон, що складається.

Але є проблема: складальні телефони не є справжнім технологічним нововведенням, що підвищує продуктивність.  Вони – маркетинговий трюк. І врешті-решт, коли споживачі зрозуміють це, їх популярність впаде.

Цикл складних телефонів

Які докази існують для цього? По-перше, виробники телефонів вже кілька років грають з ідеєю складання телефону. Samsung  заклав основу для   майбутнього смартфонів, що складаються в 2017 році . Але почекайте. Вони також почали говорити про такі телефони ще в 2013 році,   обіцяючи, що вони будуть на ринку до 2015 року . Інші марки почали говорити про телефони, що складаються в той же період часу.

Чесно кажучи, шестирічний розрив не є нечуваним для розвитку нових технологій. Якщо компанія Samsung почала досліджувати можливості в 2013 році, має бути сенс в тому, що вони тільки зараз готові інтегрувати цю технологію у флагманський телефонний продукт.

Тим не менш, не представляється ймовірним, що технологічні питання є єдиною причиною затримки. Це могло бути тому, що технологія є дивовижно дорога у виробництві, або тому, що не такий великий попит споживачів на такий телефон (це ми будемо пояснювати більш докладно в наступному розділі).

Необхідність продажу нових телефонів

Також потрібно усвыдомлювати те, що виробники повинні постійно продавати нові телефони. Більшість виробників живуть або вмирають завдяки своїй здатності продавати клієнтам оновлену модель телефону з року в рік. Саме тому Apple  представляэ новий iPhone з такою регулярністю, навіть, якщо додається зовсым не багато нових функцій. Окрім удосконалень камери, не існує багато оновлень, які виправдовують зростання цін.

Відповідно, компанії відчайдушно шукають будь-яку нову функцію, яка може дати їм перевагу над конкурентами. Будь-яка нова інновація, яка дійсно відрізняє їх від конкурента, може бути функцією, яка дозволяє клієнтам вибрати їх товар.

Але нові функції не повинні бути дійсно інноваційними з точки зору функціональності або зручності; вони просто повинні виглядати круто і / або бути різними.

Складальні телефони відрізняються від того, до чого ми звикли, і це, ймовірно, достатньо, щоб продати нову модель. Але як тільки з’явиться ще одна особливість, яка виглядає круто і відрізняється від конкурениыв, клієнти забудуть про складальні пристрої.

Проблеми: громіздкість і довголіття

Складальні та гнучкі екрани були доступною технологією протягом багатьох років, але вони були менш життєздатними, тому що вони мають декілька притаманних недоліків. По-перше, такі телефони за своєю суттю є громіздкі . Для того, щоб в них розмістити додаткову половину дисплея, так і високу технологічну петлю, ці телефони є більшими та громіздкішими. Якщо є які-небудь властиві переваги складальності, це має бути пов’язано з портативністю та зручністю використання телефону. Якщо компроміс зменшує цю портативність і зручність, переваги практично зводяться на ні.

Ми також повинні враховувати потенційну довговічність такого телефону. Хоча близький двоюрідний брат складальних екранів – гнучкий екран, якому обіцають більшу довговічність і те, що він не зламається так легко, довговічність не є гарантовано будь-якою новою технологією. Складальні екрани покладаються на внутрішній шарнір, який, як і будь-яка рухома частина, являє собою вразливість. Він з часом буде слабшати, потенційно створюючи більше проблем, ніж вирішує.

Споживчий попит

Експерти-техніки припустили, що в той час, як любителі гаджетів куплять такі телефони миттєво, інші споживачі будуть здивовані обмеженою зручністю пристрою та низькою популярністю.

Додайте до цього факт, що складні телефони будуть катастрофічно дорогими;   Samsung планує витратити $ 1,980 на виробництво одного такого пристрою. Якщо ви збираєтеся платити вдвічі більше за телефон з функцією, яку ви не те щоб хотіли в першу чергу, чи дійсно ви б пішли на таку покупку? Напевно, ні.

Необхідність справжньої інновації

 Компанії відчайдушно намагаються зробити телефон, який є більш новим і кращим, ніж їхні попередні моделі і останні моделі своїх конкурентів, але на сьогодні не відбулося справді інноваційних змін у цій сфері.

Поява планшетів і нових пристроїв, таких як смарт-годинники, наблизила нас до того, щоб змінити індустрію новими способами залучення аудиторії до технології, але більшість з нас все ще має смартфон у кишенях, що дуже нагадує перший iPhone, випущений ще в 2007 році.

Розробка складального телефону це цікава ідея, і навіть якщо тільки самі хардкорні споживачі готові платити $ 2,000, вони, ймовірно, будуть продаватися. Але смішно стверджувати, що це – нова технологія, що змінює гру, або хвиля майбутнього для смартфонів. Натомість, це просто маркетинговий трюк, мета якого стати короткостроковим ходом, щоб згенерувати більше продажів телефону, не додаючи щось, що дійсно покращує досвід користувачів. Як примха і трюк, він буде недовговічним.

Джерело: thenextweb.com/

Подібні новини