#FacebookDown: Facebook пережив один з наймаштабніших збоїв в своїй історії

Facebook пережив найтяжчий збій в своїй історії, його ключові послуги стали недоступними для користувачів у всьому світі .

Останній раз, коли Facebook зазнав таких порушень, це трапилось у 2008 році, коли ним користувалося 150 мільйонів користувачів – порівняно з сьогоднішнью кількістю користувачів, що складають близько 2,3 мільярдів на місяць.

Головними продуктами Facebook, є два додатки – месенджер для обміну повідомленнями та інтерактивний сайт для обміну зображеннями Instagram і обидва вони постраждали.

Причина збою ще не оприлюднена.

Програми Facebook схоже відновилися в четвер вранці.

“Ми усвідомлюємо, що деякі люди в даний час мають проблеми з доступом до сімейства додатків Facebook”, – сказано в повідомленні Facebook.

“Ми працюємо над вирішенням проблеми якомога швидше”.

У відповідь на чутки, опубліковані в інших соціальних мережах, компанія заявила, що відключення не є результатом нападу відомого як DDoS – тип кібер-атаки, що передбачає атаку з використанням надзвичайно високих обсягів трафіку.

Наскільки поширеною була проблема?

За оцінками, ця проблема виникла приблизно о 16:00 у середу.

Хоча основна сторінка Facebook завантажувалася , користувачі не могли залишати коментарі та повідомлення і не могли оновити та опубліковувати новий матеріал. 

Компютерна версія Facebook Messenger не завантажувалася, але зясувалося, що мобільний додаток дозволяє надсилати деякі повідомлення; однак користувачі повідомляли про збої з іншими типами вмісту, наприклад зображеннями. WhatsApp, інший додаток для обміну повідомленнями Facebook, мав подібні проблеми.

Проблема також торкнулася Facebook Workplace, служби, що використовується підприємствами для внутрішнього спілкування. Дизайнер з Буенос-Айреса, Ребекка Брукер, сказала Бі-бі-сі, що переривання вплинуло на роботу її фірми. “Facebook для особистого користування – це добре, але що відбувається, коли ми покладаємося на великі компанії, наприклад, на надання бізнес-послуг?” сказала вона. “Я намагаюся спілкуватися зі своєю командою в Нью-Йорку. Workplace Facebook є нашим єдиним каналом для [спілкування] за винятком електронної пошти”.

Збій відбувся на фоні політичних дискусій з боку законодавців США та поза межами цієї країни, щодо питання, чи повинні ми зменшити вплив великих технологічних фірм – а не лише Facebook й зменшити їх монополію.

Яка була реакція?

Хоча Facebook і Instagram були відкючені, багато хто звернувся до Twitter, щоб жартувати про відключення.

Хештеги #FacebookDown та #InstagramDown використовувалися більше 150 000 разів.

Деякі користувачі Твіттера, які працюють на “Facebook-орієнтованих” роботах, висловили свою паніку і занепокоєння тим, що не могли використовувати платформу протягом довгого часу.

Джерело: www.bbc.com/

Подібні новини