Суперник TikTok – Likee досягає 150 млн користувачів щомісяця по всьому світу

Суперник TikTok - Likee досягає 150 млн користувачів щомісяця по всьому світу

Оскільки доля TikTok залишається невизначеною його менший конкурент Likee почав зростання по всьому світу, набираючи 150 мільйонів активних користувачів щомісяця станом на червень.

Конкуренція між TikTok і Likee

Про це йдеться у звіті про прибутки китайської інтернет-компанії Joyy, власника Likee. 

Для порівняння, TikTok зафіксував близько 200 мільйонів щоденно активних користувачів на початку 2020 року. Ця соціальна мережа спостерігала вибухоподібне зростання після спалаху вірусу COVID-19, який утримував людей вдома. 

Навіть будучи потенційною забороненою у США, зростання TikTok лише незначно зменшилось.    

Likee може запропонувати щось інше, він дозволяє інфлуенсерам легко заробляти гроші на віртуальних подарунках, які вони отримують від шанувальників. 

TikTok, з іншого боку, надає пріоритет споживачам вмісту.  

Творцям хочеться отримувати гроші, а монетизація допомагає.

Конкуренція між TikTok і Likee

Втручається геополітика

Як і TikTok, Likee не застрахований від ретельного контролю над додатками китайського походження. Індія була найбільшим ринком Likee до того, як додаток було заборонено в країні поряд з TikTok та десятками інших китайських програм. Сестринський додаток Likee – Bigo Live також був закритий індійським урядом. 

Тим не менше, компанія Joyy заявила, що перемістила свою увагу з Індії на інші ринки за рахунок скорочення витрат на збут і маркетинг в регіоні, тому, хоча регіональна заборона матиме короткотерміновий вплив на розмір користувачів, це “не впливає на загальну стратегію і монетизація для Likee”.  

ЩО ТАКЕ FACETIME (ФЕЙСТАЙМ) І ЯК ЦЕЙ ДОДАТОК ПРАЦЮЄ?

На своєму другому за величиною ринку, США, Likee є одним з найбільш швидкозростаючих конкурентів TikTok. З початку липня по початок серпня у Likee налічується 7,25 мільйонів завантажень.  

Також подібне чином доадток швидко зростає в Росії та Індонезії. В очікуванні поточних геополітичних ризиків, Likee «співпрацює з різними місцевими органами влади» та «посилює наші локальні операції». 

INSTAGRAM ХОЧЕ, ЩОБ ВИ ПРОДОВЖУВАЛИ ПРОКРУЧУВАТИ ЩЕ ДОВШЕ (ДОДАЄ “SUGGESTED POSTS”)

Joyy, компанія засновник Likee 

Joyy, компанія, що входить до списку Nasdaq, залишається маловідомою за межами свого внутрішнього ринку. 

Заснована ще в 2005 році, Joyy популяризував явище віртуального дарування в прямому ефірі через свій флагманський сайт YY. Аудиторії можуть подарувати впливовим розробникам контенту токени, які вони потім можуть перетворити на гроші. Модель монетизації YY була настільки успішною, що породила всілякі конкурентів в прямому ефірі. Коли ринок наситився, Joyy перейшов за кордон.

Joyy, компанія засновник Likee

У 2016 році засновник і головний виконавчий директор Joyy Лі Сюелінг запустив Bigo в Сінгапурі як окрему організацію. Додаток в прямому ефірі Bigo Live дебютував з надією повторити успіх YY, і коли короткі відео стали популяпні, Bigo вивів Likee. У період з червня 2019 року по червень 2020 року Likee здобув 70 мільйонів прихильників по всьому світу.

MOTOROLA АНОНСУЄ НОВУ ПОДІЮ 9 ВЕРЕСНЯ, ЙМОВІРНО, ДЛЯ ПРЕЗЕНТАЦІЇ НОВОГО RAZR 2

Станом на червень, Joyy в цілому досяг 457 мільйонів мобільних користувачів, причому 91% з них потрапляють з некитайських ринків.  

Джерело: https://techcrunch.com

Подібні новини