Нова соціальна мережа WT: Social. Співзасновник Вікіпедії створив соціальну мережу без реклами

wt social нова соціальна мережаа

Співзасновник Вікіпедії Джиммі Уельс вважає, що може створити найкращу в світі соціальну мережу. Нова новинна соціальна мережа називається WT: Social. Вона не має фінансового звязку з Вікіпедією, але працює за аналогічною бізнес-моделлю: пожертви, а не реклама. 

WT: Social – чи готові ви до нової соціальної мережі?

WT: Social вийшла минулого місяця і наразі наближається до відмітки у 50 000 користувачів. Компанія повільно здійснює допуск – потрібно почекати на свою чергу у списку очікування. Крім того, ви можете заплатити 13 доларів на місяць або 100 на рік, щоб отримати доступ відразу.

Що таке WT: Social

У коментарі до Financial Times Уельс сказав, що “бізнес-модель компаній, які працюють в сфері соціальних медіа – чиста реклама – є проблематичною. Насправді, значно переважає низькоякісний контент».

Що таке WT: Social і як вона виглядає сьогодні

Інтерфейс нової соціальної мережі на даний момент досить обмежений. Він містить просту стрічку, що складається з новин та коментарів під ними. Новини – це велика частина мережі; це відгалуження попереднього проекту Уельса, WikiTribune , який прагнув стати глобальним новинним сайтом, на якому б спілкувалися професійні журналісти та громадські діячі. І WikiTribune, і WT: Social підкреслюють важливість боротьбі з фальшивими новинами, роблячи наголос на висвітленні на основі доказів ніж фокусуючись на «взаємодії», що спостерігається в інших соціальних мережах. Кожна історія, розміщена в мережі, показує джерело, звідки походить стаття, а також інші джерела та посилання. 

Що таке WT: Social і як вона виглядає сьогодні

Ви також можете приєднатись до різних “SubWikis”, які по суті схожі на групи Facebook або субредакти, які фільтрують вміст певної теми. Ви також можете додати хештеги до публікації або слідкувати за хештегами, якщо у вас більш конкретні інтересів, які можуть охоплювати більше ніж один SubWiki. Повідомлення в даний час сортуються хронологічно, але сайт планує додати систему оновлення для користувачів, щоб просувати якісні історії.

Конкуренція з Facebook та Twitter – непросте завдання. Але, здається, Уельс має більш цілеспрямований підхід до WT: Social, спрямований на наголосі на змісту і сподівається створити свої нішеві спільноти. З цією метою Уельс не здається надто стурбованим своєю спробою опиратися на пожертви; Financial Times говорить, що Уельс відзначив успіх Netflix в якості прикладу того, що люди готові платити за зміст. Я думаю, ми дізнаємось, чи це правда досить вже скоро.

Джерело: thenextweb.com

Подібні новини